گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
اعزام 6 کاروان پزشکی به مراسم اربعین حسینی / وجود روحیه انقلابی و تفکر جهادی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تعداد 6 کاروان پزشکی برای 6 موکب از 94 موکب استان بوشهر به کربلای معلی اعزام شد.

دکتر حسن ملکی‌زاده در حاشیه مراسم بدرقه کاروان پزشکی به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، اضافه کرد: با فرماندهی سپاه امام صادق (ع) و در قالب بسیج جامعه پزشکی 6 کاروان درمانی شامل 116 نفر با ترکیبی از 31 پزشک و 85 پرستار و بهیار به همراه دارو و تجهیزات پزشکی برای استقرار در مسیر کربلا به نجف و در شهر کربلا، اعزام شدند.
وی افزود: پیش از این نیز 4 ناوگان آمبولانس به همراه 6 تکنسین اورژانس برای ارایه خدمت به زائران اعزام شده‌بودند.
دکتر ملکی‌زاده با اشاره به کاروان دانشجویی، اظهار داشت: ما توانستیم زمینه را فراهم کنیم تا 100 نفر از  دانشجویان در قالب کاروان دانشجویی برای شرکت در راهپیمایی اربعین به کربلا سفر کنند.

وجود روحیه انقلابی و تفکر جهادی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی
معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) گفت: حضور کاروان درمانی در اربعین حسینی نشان از روحیه انقلابی و تفکر جهادی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی است.
سرهنگ علی غضنفری با اشاره به استقبال چشمگیر پزشکان و کادر درمانی برای مراسم اربعین، اظهار داشت: روحیه و نشاطی که در مجموعه کادر درمانی استان بوشهر وجود مایه خیر و برکت است.
وی تصریح کرد: این عزیزان با علم بر شرایط آب و هوایی حال حاضر و منطقه ترجیح دادند به این سفر و راهپیمایی اربعین حسینی برای ارایه خدمت به زائران بروند و در این حرکت عظیم سهمی داشته باشند.
رییس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر نیز گفت: امسال بعد از توقفی که به دلیل بیماری کرونا ایجاد شده بود مجددا حوزه سلامت استان و بسیج جامعه پزشکی در راهپیمایی عظیم اربعین در کنار زائران اباعبدالله الحسین حضور خواهند داشت.
دکتر مرادعلی فولادوند اضافه کرد: برخلاف سال‌های گذشته که ما امکاناتمان را در یک مرکز درمانی در عمود 736 مستفر می‌کردیم، امسال 6 درمانگاه در مسیر نجف تا کربلا و درشهر کربلا ارایه خدمت خواهند کرد.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: همکاران حوزه سلامت با حمایت و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و سایر موسسات درمانی مانند هلال احمر، سازمان تأمین اجتماعی، بیمارستان قائم و بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) پایگاه هوایی، با حمایت و کمک داروخانه‌‌ها و شرکت‌های دارویی توانستند 6 موکب درمانی را راه‌اندازی کنند.
وی افزود: امسال امکانات و تجهیزات به همراه استقبال بسیار خوب و گسترده همکاران پزشک، پرستار و بهیار به اندازه‌ای شد که بتوانیم بیش از یک درمانگاه در مراسم عظیم اربعین حسینی داشته باشیم.
مراسم بدرقه کاروان پزشکی استان بوشهر با حضور سرپرست دانشگاه، فرماندهی سپاه امام صادق (ع)، مشاور اجرایی سرپرست دانشگاه، اعضای هیأت رییسه، بسیج جامعه پزشکی و جمعی از رؤسای بیمارستان‌های بوشهر انجام شد.
 

شناسه خبر : 3302
تاریخ : 1401/6/19 14:52:42
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/6qjrEw
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #اعزام کاروان پزشکی #مراسم اربعین #دانشگاه علوم پزشکی #دکتر حسن ملکی‌زاده #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.