گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
علی غفاری (نائب رئیس انجمن روزنامه‌نگاران و خبرنگاران استان بوشهر):
انتخاب دکتر موسی احمدی به عنوان رئیس کمیسیون انرژی مجلس؛ نویدبخش آینده‌ای روشن برای استان بوشهر
جنوب استان بوشهر - دریاکنار: در خبری که امیدواری‌های مردم استان بوشهر را دوچندان کرده است، موسی احمدی، نماینده مردم جنوب این استان در مجلس شورای اسلامی، به عنوان رئیس کمیسیون انرژی مجلس انتخاب شد.

این رویداد مهم، از سوی علی غفاری (نائب رئیس انجمن روزنامه‌نگاران و خبرنگاران استان بوشهر) به عنوان یک اتفاق ارزشمند، افتخارآمیز و اثرگذار برای رشد و توسعه استان توصیف شده است.

 نتخاب احمدی با توجه به شناخت عمیق او از مسائل و چالش‌های حوزه انرژی و همچنین سابقه فعالیت در این حوزه، امیدها را برای توسعه زیرساخت‌های انرژی در استان بوشهر و جذب سرمایه‌گذاری‌های بیشتر در این بخش افزایش داده است.

نائب رییس انجمن اهمیت این انتخاب برای استان بوشهر را می توان توسعه زیرساخت‌های انرژی تلقی نمود، با توجه به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در حوزه انرژی، انتظار می‌رود با ریاست احمدی بر کمیسیون انرژی، شاهد توسعه زیرساخت‌های انرژی در این استان باشیم.

غفاری تاکید نمود بی تردید حضور یک نماینده از استان بوشهر در رأس کمیسیون انرژی می‌تواند به جذب سرمایه‌گذاری‌های بیشتر در بخش انرژی در این استان کمک کند.

ایشان ابراز داشتند: با توجه به نقش پررنگ صنعت نفت و گاز در اقتصاد استان بوشهر، انتظار می‌رود احمدی بتواند در حل مشکلات این صنعت و بهبود وضعیت معیشتی مردم استان نقش آفرینی کند.

در ادامه تاکید شد: با توجه به موقعیت استراتژیک استان بوشهر، می‌توان انتظار داشت که احمدی با استفاده از جایگاه خود در کمیسیون انرژی، همکاری‌های بین‌المللی در حوزه انرژی را افزایش دهد.

 علی غفاری، نائب رئیس انجمن روزنامه‌نگاران و خبرنگاران استان بوشهر، ضمن تبریک این انتخاب به احمدی و مردم استان، بر اهمیت نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف در این خصوص تاکید کرد. وی ابراز امیدواری کرد که با این انتخاب، شاهد تحولات مثبت و رو به رشدی در حوزه انرژی استان بوشهر باشیم.
 

شناسه خبر : 16241
تاریخ : 1403/5/17 19:04:17
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/4KDnkU
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #علی غفاری #دکتر موسی احمدی #کمیسیون انرژی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.