گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
💢انتشار مقاله مشترک محققان دانشگاه خلیج فارس و دانشگاه آکسفورد انگلستان
مقاله مشترک محققان دانشگاه خلیج فارس بوشهر و دانشگاه آکسفورد انگلستان در ژورنال Cities منتشر شد.

به گزارش نشریه دریا کنار و نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه خلیج فارس؛ مقاله‌ای با عنوان: "Evaluation of health-related quality of life in physically active and physically inactive students during the COVID-19 pandemic in Iran" توسط دکتر حمیدرضا صادقی پور و دکتر عبدالصالح زر اعضای هیأت علمی گروه علوم ورزشی، دکتر علی پاکیزه عضو هیأت علمی گروه روانشناسی "گروه روانشناسی" دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه خلیج فارس بوشهر و با همکاری دکتر Roger Ramsbottom عضو هیأت علمی دانشگاه آکسفورد انگلستان در ژورنال Cities منتشر شد.

در این پژوهش به ارزیابی کیفیت زندگی دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار در دوران قرنطینه ناشی از کرونا در ایران و همینطور تأثیر این ویرووس در زندگی آنها پرداخته شده است. یافته‌های پژوهش نشان داده است دانشجویان ورزشکار از کیفیت زندگی بالاتری به نسبت دانشجویان غیر ورزشکار برخوردار هستندکه این موضوع می‌تواند در کیفیت تحصیلی این دانشجویان نیز تأثیر داشته باشد.

شناسه خبر : 763
تاریخ : 1400/5/18 06:53:25
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/R0Oya8
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.