گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
اولویت نخست بازرسی شرکت ملی گاز، مقابله و پیشگیری از فساد است
سرپرست بازرسی شرکت ملی گاز در نشست مشترک با مدیرعامل و مدیران ستادی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با الهام و بهرگیری از اصول 12گانه و با حفظ رویکرد مبارزه با تخلف و انحراف، مقابله و پیشگیری از فساد را سرلوحه کارها و در ردیف اولویت‌های مهم قرار دارد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حمیدرضا ملکی، سرپرست بازرسی شرکت ملی گاز ایران با هیئت همراه صبح امروز یکشنبه ( 24 مهرماه ) در سفر به مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست با مدیرعامل و مدیران ستادی این مجتمع بزرگ گازی کشور گفت: مبنا این است که رویکرد و نگاه گذشته را اصلاح نماییم و با انجام اقدامات اساسی و بررسی کامل فرایندها حرکت کنیم.

وی افزود: باید با برنامه‌ریزی منظم و دقیق ساختارها و گلوگاه‌های فساد را شناسایی کنیم و با انجام عملیات شاخص و مهم، فضاهای خلق فساد را کنترل و مسیرهای مرتبط با ایجاد فساد به صورت کامل بسته شود.

سرپرست بازرسی شرکت ملی گاز ایران در ادامه با اشاره به انجام فرایندهای تخصصی شاخص محور و قانون‌مند تصریح کرد: اگر فرایندهای تخصصی از همان ابتدا شاخص‌محور و قانونمند نباشند به راحتی فضا جهت انجام فساد و راند ایجاد خواهد شد و هیچ نگاهی نمی‌تواند این فضای فساد و راند را شناسایی و کنترل نماید.

وی در ادامه به تشکیل کارگروه‌های تخصصی اشاره نمود و بیان کرد: امید داریم بعد از انجام عملیات اصلاح ساختار با برنامه‌ریزی و استفاده از توان و با همفکری و همدلی و دانش ارزشمند مدیران و کارکنان شرکت‌های زیرمجموعه شرکت ملی گاز گام‌های اساسی و شایسته‌ای برداریم.


ملکی ادامه داد: اکنون هدف بازرسی شرکت ملی گاز به حول قوه الهی، صیانت از جایگاه مدیران پاکدست و لایقی‌ست که مشتاق کار در فضای سالم اداری هستند خواهد بود و این مدیران باید با احساس آرامش، سلامت اداری و ایمنی کامل در محل کار خود حاضر شوند و با جسارت، شهامت و خلاقیت بالا کارها را به صورت شایسته انجام داده و سازمان را به سوی تعالی پیش ببرند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون مجتمع گاز پارس جنوبی با بهره‌مندی از توان و دانش مدیران و کارکنان ارزشمند، بعنوان قطب بزرگ تامین کننده انرژی کشور تبدیل شده است بیان کرد: انتقال دانش و فنون نوآورانه مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی می‌تواند در تمام سطوح شرکت ملی گاز نقش‌آفرین باشد و به یقین دانش و تجارب ارزشمند شما مدیران و کارکنان مجتمع جهت رسیدن به اهداف بزرگ سرنوشت ساز خواهد بود.
رسانه جدید
رسانه جدید

 

 

شناسه خبر : 3730
تاریخ : 1401/7/24 11:39:33
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/2alrRH
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #مقابله و پیشگیری #شرکت ملی گاز #فساد #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.