آخرین اخبار
ایجاد صندوق بیمه اجتماعی روستائیان با هدف عدالت اجتماعی
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان بوشهرگفت: بازنشستگی، مستمری بازنشستگی، مستمری از کار افتادگی و مستمری بازماندگان متوفی از جمله خدمات این صندوق است که افراد در رده سنی ۱۸ تا ۵۰ سال می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

به گزارش دریاکنار و نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ زهیر کاظمی افزود: این صندوق در سال ۱۳۸۴ شکل گرفت و مولود انقلاب اسلامی است که با هدف عدالت اجتماعی برای روستائیان شروع به کار کرد.

وی اضافه کرد: در این صندوق ۷۰ درصد بیمه را دولت و ۳۰ درصد را متقاضی پرداخت می‌کند و جامعه هدف نیز کشاورزان، روستائیان، عشایر، افراد ساکن در شهر‌های زیر ۲۰ هزار جمعیت، بافندگان فرش، گلیم، جاجیم، مشاغل خانگی، کارگران فصلی حتی کشاورزان ساک در شهر‌ها و و مربیان مهد‌های قرآن هستند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان بوشهربیان کرد:هم اکنون جامعه هدف این صندوق ۱۵۰ هزارنفر است که از این شمار، ۳۳ هزار نفر عضو داریم که ۹۰۰ نفر آن مستمری بگیر این صندوق هستند.

 

🌊 دریاکنار از نشریات با سابقه استان بوشهر 
📲ارسال مطلب

   instagarm

  telegram

twitter.com/daryaaknar  twitter

  whatsapp

  facebook

  eitaa

  linkedin

شناسه خبر : 10258
تاریخ : 1402/5/23 07:57:01
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/N1hWoT
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #صندوق بیمه اجتماعی #عشایر #روستائیان #مستمری #بازنشستگی #استان بوشهر #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.