آخرین اخبار
با همت یک خیّر گناوه‌ای؛ تجهیزات پزشکی با اعتبار یک میلیارد ۷۷۰میلیون ریال به بیمارستان سوانح سوختگی شهرستان گناوه اهدا شد
سرپرست بیمارستان سوانح سوختگی شهرستان گناوه گفت: تجهیزات پزشکی مورد نیاز با اعتبار یک میلیارد ۷۷۰میلیون ریال با همت یک خیّر به بیمارستان سوانح سوختگی گناوه اهدا شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی بیمارستان سوانح سوختگی شهرستان گناوه، دکتر محمدرضا شبانکاره گفت: این تجهیزات پزشکی بر اساس نیازها و کمبودهای بیمارستان سوانح سوختگی توسط این خیّر گناوه‌ای اهدا شد.

وی گفت: جهاد با اموال در راه خدا از دستورات مؤکد خداوند و دارای عظمت و اهمیت والایی ست و عظمت این کار خیر با هیچ کلمه‌ای قابل بیان نیست و تنها خداوند پاداش آن را خواهد داد. برای جناب آقای دکتر بهمن بهزادی خیّر نیک‌اندیش عزیز آرزوی صحت و سلامتی آرزو می‌کنم.

دکتر شبانکاره ضمن قدردانی از این اقدام ارزشمند افزود: این تجهیزات پزشکی شامل 2 دستگاه مانیتور علائم حیاتی، یک دستگاه الکتروکاردیوگراف است.

سرپرست بیمارستان سوانح سوختگی گناوه با اشاره به‌ضرورت حضور خیّرین در توسعه زیرساخت‌های سلامت خاطرنشان کرد: حضور خیرین در عرصه سلامت زمینه‌ساز افزایش کیفیت خدمات خواهد شد.

شناسه خبر : 14423
تاریخ : 1402/12/22 12:22:44
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/WXUr5I
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #بیمارستان سوانح سوختگی #خیّر گناوه‌ای #تجهیزات پزشکی #شهرستان گناوه #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.