گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بازدید استاندار بوشهر از پروژه‌های عمرانی شهرستان گناوه
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری جشنواره نماز فجر تا فجر گفت: تاکنون ۸۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره در استان بوشهر ثبت شده است.

به گزارش دریاکنار و نقل از  روابط عمومی استانداری بوشهر، اصغر جعفری در نشست برنامه‌ریزی جشنواره نماز فجر تا فجر استان بوشهر با تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به تشکیل 11 کمیته تخصصی در این جشنواره، اظهار داشت: 11 کمیته در ستاد جشنواره نماز فجر تا فجر ایفای نقش می‌کنند.

وی محورها و موضوع‌های این جشنواره را مسجد و نماز و نقش آن در پیروزی انقلاب اسلامی، نماز و کارکرد مساجد در منشور فکری امامین انقلاب و بیانیه گام دوم، نماز و انقلاب اسلامی دانست و گفت: فرهنگ بسیج، دفاع مقدس و محور مقاومت، نماز، اقتصاد اسلامی، بهره‌وری و رونق تولید، نماز و کارکرد مساجد در حکمرانی از دیگر محورها و موضوع‌های جشنواره نماز فجر تا فجر استان بوشهر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر، تمدن نوین اسلامی و سلامت اداری، نماز، سلامت معنوی، بهداشت فرد و جامعه و محیط زیست را از دیگر محورهای این جشنواره اعلام و اضافه کرد: نماز؛ فرهنگ، هویت و حریت کودک و خانواده تراز ایران اسلامی، نماز؛ اصلاح فرهنگ جامعه و آثار آن در مبارزه با فساد و فقر، نماز؛ آسیب‌های اجتماعی، سلامت اداری و وحدت ملی موضوعات دیگر این جشنواره است.

جعفری با بیان اینکه برکات اقامه نماز در مساجد، مدارس، محل کار مورد توجه به این جشنواره قرار گرفته است گفت: نماز؛ هنرهای 7 گانه ، رسانه، دنیای مجازی و تبلیغات، نماز؛ شیوه‌ها و ابزارهای جذب نسل نو و ایجاد حس مذهبی در کودکان از دیگر محورهای جشنواره نماز است.

وی آثار ارسالی به این جشنواره را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: تاکنون 800 اثر به دبیرخانه این جشنواره در استان بوشهر ثبت شده است.

شناسه خبر : 4500
تاریخ : 1401/9/21 15:05:46
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/blA8ol
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #استاندار #معاون توسعه مدیریت #پروژه‌های عمرانی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.