آخرین اخبار
بازدید میدانی فرمانداربوشهر و معاون عمرانی ومعاون شهرسازی ومعماری شهرداری بوشهر از پروژه های عمرانی سطح شهر شهرداری بوشهر
فرمانداربوشهر و معاون هماهنگی امورعمرانی ومعاون شهرسازی ومعماری شهرداری بوشهر و هیات همراه ضمن بازدید از برخی پروژه های در حال اجراء در شهر ، در جریان آخرین وضعیت این پروژه ها قرار گرفتند

به گزارش دریاکنار، صالح رحیمی فرماندار بوشهر، معاون عمرانی و معاون شهرسازی ومعماری شهرداری و هیات همراه از ساماندهی دست فروشان در میدان غدیر، پروژه های روکش آسفالت مسیر راست گرد ورودی شهر بوشهر میدان غدیر، بازگشایی گذر در بهمنی ، میدان بهمنی و تعریض این مسیر بازدید و در جریان آخرین وضعیت این پروژه ها قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش در این بازدید، فرماندار بوشهر با ابراز رضایت و خرسندی از اجرای این پروژه ها بر تکمیل و بهره برداری هرچه سریع تر این طرح ها جهت ارتقای زیرساخت های عمرانی شهر بوشهر در حوزه های مختلف تاکید و راهکارهای لازم را برای این منظور ارائه دادند.

 

منبع: روابط عمومی فرمانداری بوشهر

شناسه خبر : 13176
تاریخ : 1402/10/10 20:20:38
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/mFXz6Y
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #فرماندار بوشهر #بازدید میدانی #پروژه عمرانی #شهرداری #استان بوشهر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.