آخرین اخبار
بازدیدصالح رحیمی فرمانداربوشهر از شرکت های تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی بوشهر
صالح رحیمی (فرماندار بوشهر) عنوان کردند؛ مسئولان وظیفه دارند تا به واحدهای تولیدی مراجعه کرده و در رفع مشکلات آنها کمک کنند و منتظر نمانند تا مدیر یک واحد تولیدی خود به دفتر کارشان مراجعه کند.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی فرمانداری بوشهر در حاشیه این بازدیدها که فرماندار بوشهر به اتفاق هیات همراه و روسای ادارات  نیز حضور داشتند،صالح رحیمی فرماندار در سخنانی با اشاره به ظرفیت کم نظیر شهرستان در حوزه تولید و صنعت گفت: احصاء مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و کمک به رفع آنها علاوه بر حفظ اشتغال موجود شهرستان باعث ایجاد فرصت های شغلی جدید خواهد شد.
وی تصریح کرد: ما مسئولان وظیفه داریم تا به واحدهای تولیدی مراجعه و برای رفع مشکلات آنها پیش قدم شویم و منتظر نمانیم تا مدیر یک واحد تولیدی با مشغله فراوان به دفتر کار ما مراجعه کند تا مشکلش را با ما در میان بگذارد.

فرماندار بوشهر خاطر نشان کرد: عمده موضوعات  واحد تولید کفش که مورد بازدید قرار گرفت به مواردی از جمله تامین مواد اولیه، تامین سرمایه در گردش و همچنین حمایت دستگاههای خدماتی جهت اجرای طرح های توسعه ای مربوط می شد که حمایت های لازم در چارچوب موازین قانونی انجام خواهد شد.

 
 
شناسه خبر : 13520
تاریخ : 1402/10/30 07:52:44
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/S3RO1s
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #بازدید #صالح رحیمی #فرمانداربوشهر #شهرک صنعتی #شرکت تولید کفش

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.