گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بخش خصوصی برای تامین کالاهای اساسی در استان بوشهر حمایت می‌شود
سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر: "استان ما دارای ظرفیت های مناسبی جهت سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه تامین کالاهای اساسی می باشد.

رضا تنگستانی مکان گفت: نشست اداره کل غله و خدمات بازرگانی با اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی و در دفترمدیرکل برگزار گردید.

تنگستانی مکان اظهار داشت: این جلسه با هدف هماهنگی هر دو مجموعه در تامین و توزیع کالاهای اساسی از مبادی دریایی تشکیل گردید.

وی در این جلسه با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های اداره غله، ابراز امیدواری کرد:"امید داریم با توجه به ظرفیت بالای اداره بندر در حوزه زیرساخت، هماهنگی های لازم جهت ورود انواع کالاهای اساسی و به تبع آن ایجاد ارزش افزوده، منتج به نتیجه مطلوب گردیده و موجب رونق اقتصادی استان گردد.

تنگستانی مکان افزود: با حمایت های استاندار محترم و معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی،امروز زیرساخت های لازم در حال آماده سازی است و استان ما دارای ظرفیت های مناسبی جهت سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه تامین کالاهای اساسی می باشد.

در همین راستا مدیرکل بنادر و دریانوردی استان اظهار داشت:"سال گذشته ۲۲ میلیون تن کالا وارد کشور گردیده که ۳ میلیون تن آن به وسیله کشتی های زیر ۳۰هزار تن بوده و با توجه به ظرفیت این بندر که دارای بالاترین نرم تخلیه بین بنادر کشور نیز می باشد، می توان شاهد تعداد بیشتری از کشتی های حامل کالای اساسی در این بندر بود.

لازم به ذکر است تاکنون ۱۱ کشتی حامل کالای اساسی برنج و یک کشتی گندم در استان بوشهر تخلیه گردیده است که همگی آن ها با تلاش های هردو مجموعه پیش از موعد تخلیه گردیده است.

شناسه خبر : 9969
تاریخ : 1402/5/10 11:01:26
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Ixrmjc
نویسنده خبر :
X

🔶فریده ترنج مهرگان

🔹مدیر روابط عمومی و امور بین الملل

🔹کاردانی روابط عمومی 

🔹کارشناسی گرافیک

🔹عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #سرپرست #اداره کل #غله و خدمات #بازرگانی #سرمایه گذاری #کالای اساسی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.