گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بخشودگی جرایم بانکی تمدید نمی شود
خاندوزی: امیدواریم این مصوبه از اول اسفند به شکل قطعی در همه بانک‌های دولتی بدون آنکه نیاز باشد فعالان اقتصادی مجوز از اعضای هیأت مدیره بانک‌ها دریافت کنند

بخشودگی جرایم بانکی تمدید نمی شود

 

احسان خاندوزی درباره بخشودگی جرایم بانکی که از ابتدای اسفند آغاز می‌شود اظهار کرد: این مصوبه با هدف حمایت از فعالان اقتصادی که به علت شرایط اقتصادی خاصی نتوانستند، تعهدات بانکی خود را عمل کنند و دچار معوقات و بدهی شدند و نتوانستند اقساط خود را به شکل کامل پرداخت کنند. برای اینکه این بخش از فعالان اقتصادی بیایند و با پرداخت اصل سود تسهیلات خود هم بازگشت منابع را به بانک‌ها افزایش دهند و هم قدرت وام دهی بانک‌ها در ماه‌های پایانی سال افزایش پیدا کند و هم حساب جرایم فعالان اقتصادی بخشوده شود، بانک‌های زیرمجموعه و تحت مدیریت دولت توافق کردند و این موضوع را به عنوان بخشنامه در حال ابلاغ کردن هستند.

 

خاندوزی گفت: امیدواریم این مصوبه از اول اسفند به شکل قطعی در همه بانک‌های دولتی بدون آنکه نیاز باشد فعالان اقتصادی مجوز از اعضای هیأت مدیره بانک‌ها دریافت کنند در استان‌ها و شهرستان‌ها از این بخشودگی استفاده کنند.

 

 

 

شناسه خبر : 5729
تاریخ : 1401/11/23 10:12:13
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/TFEbxp
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #خاندوزی #وزیر اقتصاد #بخشودگی جرایم بانکی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.