آخرین اخبار
برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی کودکان و نوجوانان صنعت آب و برق در استان بوشهر/ روزه‌اولی‌ها و به سن تکلیف رسیده‌ها تجلیل شدند
در این آیین همچنین برای نوجوان به سن تکلیف رسیده برنامه‌ای ویژه برگزار و با اهدا هدایایی از آنان تجلیل شد.

به گزارش دریاکنار به نقل  روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، این جشن باشکوه با حضور کودکان و نوجوانان صنعت آب و برق، مدیران عامل شرکت‌های آبفا، آب منطقه‌ای، توزیع نیروی برق استان بوشهر و شماری کارکنان برگزار شد.

مسئول امور و فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: برگزاری مداوم و مستمر فرهنگی از نیازهای ضروری کودکان و نوجوانان در مسیر رشد و تعالی است.

مریم اردشیری افزود: یکی از این برنامه‌ها جشنواره قرآنی است که با هدف انس و الفت بیشتر فرزندان صنعت آب و برق با آیات الهی برگزار شد.

وی ادامه داد: صنعت آب و برق استان بوشهر همواره به فراخور مناسبت‌های مختلف تلاش می‌کند با اجرا برنامه‌های فاخر کودکان و نوجوانان را در جهت پیشرفت‌ در عرصه‌های مختلف زندگی فردی و اجتماعی توانمند سازد.

گفتنی است در این جشن ابتدا صحبت‌هایی با مضمون اهمیت سن تکلیف و اجباری شدن یک سری تکالیف دینی و مذهبی برای کودکان و نوجوانان ارائه شد.

تجلیل از نفرات برتر جشنواره قرآنی از دیگر برنامه‌های جشن مشترک فرزندان صنعت آب و برق استان بوشهر بود.

 

شناسه خبر : 7230
تاریخ : 1402/1/31 07:34:09
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/5v3YjM
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #جشنواره قرآنی #سن تکلیف #شرکت آب و فاضلاب #تجلیل #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.