گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
برگزاری جلسه شورای اداری با محوریت شهدای راه خدمت
جلسه شورای اداری با محوریت شهدای راه خدمت به ریاست صالح رحیمی فرماندار بوشهر،باحضورمعاونین فرمانداری بوشهر،بخشداران،شهرداران و اعضای شورای تامین و اعضای شورای اداری در محل فرمانداری بوشهر برگزار شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی فرمانداری بوشهر، فرماندار بوشهر در جلسه شورای اداری ضمن عرض تسلیت شهادت شهدای خدمت اظهار داشت: خدمتگزار صدیق رئیس جمهور مردمی در روزهایی که منتسب به نام امام رضا علیه السلام است را از دست دادیم شهادت این خادم مردم و این خادم جمهور و دوستدار اهل بیت و ولایت در تاریخ ایران اسلامی به نام شهید خدمت ماندگار خواهد شد و همچنین شهادت جانسوز امام جمعه محترم تبریز،
وزیر محترم امورخارجه، استاندار محترم و تمامی عزیزانی که در این حادثه به شهادت رسیدند و به درستی شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی زیبا وبجا فرمودند که شهید شدن شرط آن شهید بودن است

رحیمی افزود شهرداران و بخشداران با هماهنگی لازم باید ظرفیت‌های لازم را جهت حضور خیل مشتاقان راه شهادت و عاشقان شهدای خدمت در برنامه‌هایی که برای گرامی داشت یاد و خاطره شهدا برگزار می‌شود فراهم کنند تا همگی از آن بهره‌مند شوند و ادارات دستگاه‌های فرهنگی خصوصا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اداره تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف باید برنامه‌ریزی‌های لازم را در این خصوص داشته باشند و این دستگاه‌ها باید تولید کننده محتوا بوده تا خدای نکرده محتوا و موضوعی از معاندین و دشمنان نظام و انقلاب در سطح شهرستان رشد و توسعه پیدا نکند که خاطر مردم را مکدر نماید.

صالح رحیمی فرماندار بوشهر در پایان به آرمان‌های شهدای خدمت که خدمت‌رسانی به مردم بود اشاره نمود و گفت :این راه ادامه دارد و بسیاری از فرزندان امام در مسیر انقلاب و در راه آرمان‌های انقلاب به امام پیوستند امیدوارم که همه ما ادامه دهنده راه این شهدای عزیز باشیم.

شناسه خبر : 15444
تاریخ : 1403/3/2 11:02:10
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Z1B09t
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #روابط عمومی فرمانداری بوشهر #شورای اداری #صالح رحیمی #فرماندار بوشهر #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.