گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بوشهر میزبان رئیس سازمان بازرسی کل کشور
نظر به اینکه مدیرکل بازرسی استان بوشهر چندی قبل اعلام نمودند: در مورد پروژه بوشهر مال گزارشاتی حاوی موارد مختلفی ارائه شد. پرونده برای پروژه بوشهر مال تشکیل و جهت تعیین، تکلیف به مراجع ارسال شده است، اما با گذشت مدت زمان طولانی هیچ نتیجه ای ارائه نگشته است امید آن می رود پیگیری این موضوع نیز در دستور کار رئیس سازمان بازرسی کل کشور قرار گیرد

ذبیح الله خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور صبح امروز با استقبال استاندار، رئیس کل دادگستری استان و جمعی از مدیران استان، وارد فرودگاه شهدای بوشهر شد.

حضور در گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه بوشهر، بازدید از تاسیسات بندری و گمرکی و انبارهای سازمان اموال تملیکی بوشهر، شرکت در نشست شورای قضائی استان و نشست دستگاه های نظارتی استان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه رئیس سازمان بازرسی کل کشور به بوشهر است.

خداییان گفته است که در دیدار با مسئولان استان بوشهر به وضعیت گمرکات، انبار‌های نگهداری اموال تملیکی و مسائل مربوط به زمین و مسکن استان رسیدگی و طبق دستور‌های رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه مشکلات مهم استان بررسی می‌شود.

شناسه خبر : 1245
تاریخ : 1400/10/26 09:47:11
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ukWW3B
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.