گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بیش از ۱۵ هزار زوج بوشهری تسهیلات فرزندآوری دریافت کردند
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان بوشهر گفت: طی سال گذشته ۱۵ هزار و ۷۷۱ زوج بوشهری تسهیلات فرزندآوری دریافت و سهمیه استان در پرداخت این تسهیلات حدود ۹۰ درصد محقق و پرداخت شد.

محسن تهرانی اظهار کرد: سهمیه ابلاغی ۱۴۰۱ استان بوشهر برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری در شبکه بانکی ۷ هزار و ۶۶۴ میلیارد ریال بوده که حدود ۹۰ درصد تحقق پیدا کرده است.

 

وی افزود: بیشترین درصد تحقق در بین بانک‌های استان بوشهر مربوط به شعب بانک صادرات با تحقق ۲۰۰ درصدی سهمیه ابلاغی و کمترین میزان تحقق مربوط به بانک صنعت و معدن با ۲۹ درصد این سهمیه است.

 

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان بوشهر تصریح کرد: شعب بانک ملت با یکهزار و ۳۸۰ میلیارد میلیارد ریال در صدر بیشترین میزان پرداختی تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری در استان بوشهر هستند.

 

تهرانی گفت: در سال ۱۴۰۱ بانک‌های استان بوشهر ۱۱ هزار و ۹۷۷ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرده اند.

 

وی افزود: سهمیه ابلاغی استان بوشهر برای پرداخت این تسهیلات در سال گذشته ۱۴ هزار و ۱۱۵ میلیارد ریال بوده که حدود ۹۹ درصد آن تخصیص و پرداخت شده است.

 

دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای استان بوشهر عنوان کرد: بیشترین میزان پرداخت سهمیه پرداخت وام ازدواج در استان بوشهر را بانک رفاه با تحقق ۱۳۵ درصد از این سهمیه داشته و کمترین میزان با ۷۸ درصد مربوط به شعب پست‌بانک است.

 

تهرانی اضافه کرد: بیشترین مبلغ تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در استان بوشهر را شعب بانک ملی با سه هزار و ۱۴۴ میلیارد ریال پرداخت کرده‌اند .

 

وی یادآور شد: بوشهر سال ۱۴۰۰ در میان استان‌های کشور رتبه نخست را در پرداخت این تسهیلات به خود اختصاص داد و پیش‌بینی می‌شود که سال ۱۴۰۱ نیز در میان استان‌های برتر کشور قرار گرفته بگیرد.

 

تهرانی اظهار کرد: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری در استان بوشهر روند خوبی داشته و امید است در سال جاری نیز پرداختی به زوج‌های در صف انتظار به خوبی تداوم یابد.

شناسه خبر : 6991
تاریخ : 1402/1/24 09:10:18
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/SSwUD0
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #تسهیلات #فرزند آوری #زوج بوشهری #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.