آخرین اخبار
تدوین برنامه در بخش‌های مختلف عمرانی، اقتصادی و اجتماعی در سفر رئیس جمهور به بوشهر
استاندار بوشهر به برنامه‌های سفر دوم رئیس جمهور به بوشهر پرداخت و گفت: در دور دوم سفر رئیس جمهور به بوشهر در 11 و 12 اسفند برنامه‌های مهمی در بخش‌های مختلف عمرانی، اقتصادی و اجتماعی تدوین شده است.

به گزارش دریاکنار و نقل از  روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده در جلسه شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه دشمن از پیشرفت و افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی در ایران اسلامی ناراحت است اظهار داشت: دلیل اصلی اغتشاشات اخیر دشمن همین پیشرفت‌ها و توسعه در نقاط مختلف ایران اسلامی است.

وی با قدردانی از تلاش مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مردم در صحنه افزود: در سفر اول رئیس جمهور در مهر ماه سال 1400 به استان بوشهر طرح‌های مهمی تصویب و اجرایی شد که در این راستا اعتبارات قابل توجهی به بخش‌های مختلف تخصیص یافت.

استاندار بوشهر به برنامه‌های سفر دوم رئیس جمهور به بوشهر پرداخت و تصریح کرد: در دور دوم سفر رئیس جمهور به بوشهر در 11 و 12 اسفند برنامه‌های مهمی تدوین شده است.

محمدی‌زاده با اشاره به ورود رئیس جمهور در 11 اسفند به بوشهر گفت: پس از استقبال رسمی در فرودگاه برای افتتاح طرح‌های پارس جنوبی به کنگان سفر می‌کند.

وی از افتتاح فاز 14 پارس جنوبی در شهرستان کنگان خبر داد و بیان کرد: در سفر رئیس جمهور به کنگان همزمان طرح‌های وزارت نفت با سرمایه‌گذاری 7 میلیارد دلار افتتاح می‌شود.

استاندار بوشهر دیدار رئیس جمهور با مردم مرکز استان بوشهر در کنار ساحل را از دیگر برنامه‌ها دانست و خاطر نشان کرد: شرکت در جلسات تخصصی با فعالان اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، و انعقاد 10 تفاهم‌نامه اقتصادی از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور است.

محمدی‌زاده حضور رئیس جمهور در مراسم جشن ازدواج 250 زوج جوان در سپاه امام صادق علیه‌السلام بوشهر را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و افزود: حضور در شهرستان‌های دشتی و دشتستان، افتتاح طرح‌های عمرانی، اقتصادی و خدماتی از جمله طرح‌های وزارت نیرو و آبرسانی، صمت، میراث فرهنگی و راه و شهرسازی از برنامه‌های دیگر سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر است.

وی از آب‌اندازی ناو شهید سلیمانی در بوشهر خبر داد و بیان کرد: نشست به علمای شیعه و سنی و نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر از دیگر برنامه‌های این سفر است.

استاندار بوشهر حضور با شکوه مردم در مراسم سخنرانی در بوشهر، دشتی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: حضور با شکوه مردم در استقبال از رئیس جمهور سبب ناامیدی دشمنان و اقتدار ایران اسلامی است.

شناسه خبر : 6003
تاریخ : 1401/12/10 05:19:56
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/KYhDNR
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #استاندار بوشهر #سفر رئیس جمهور #روایت خدمت #بوشهر برای ایران #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.