گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
دکتر باستین (معاون استاندار بوشهر):
تسهیلات تبصره ۱۸ به ۲۹۵ طرح اشتغال زایی در بوشهر پرداخت شد
معاون استاندار بوشهر از ابلاغ یک‌هزار و ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار از محل تبصره ۱۸ به استان بوشهر خبر داد و گفت: تاکنون ۵۵ درصد آن در قالب ۲۹۵ طرح جذب و پرداخت شده است.

دکتر علی باستین در نشست بررسی طرح‌های اشتغال‌زایی با بیان اینکه در راستای تکلیف بانک‌ها به پرداخت تسهیلات و نظارت بر پرداخت و هزینه کرد تسهیلات تکلیفی، کارگروهی در همه استان‌ها به دبیری اداره کل امور اقتصادی و دارایی تشکیل شده است، اظهار داشت: بانک‌های استان تمام تلاش خود را به کار گیرند تا تسهیلات مصوب شده را پرداخت کنند.

وی، سهمیه استانی تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال قبل این استان را حدود یک‌هزار و ۱۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون ۵۵ درصد آن در قالب ۲۹۵ طرح جذب و توسط بانکها به متقاضیان پرداخت شده است.

رئیس کارگروه تسهیلات تبصره ۱۸ استان بوشهر از پرداخت حداقل ۶۵۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ دستگاهی تا پایان اردیبهشت ماه امسال در استان خبر داد. 

وی اضافه کرد: بانک‌های توسعه تعاون، صنعت و معدن و کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید بیشترین سهم را در پرداخت تسهیلات یاد شده داشته‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه ۷۳۳ طرح در کارگروه استانی تصویب شده است، تاکید کرد: طرح‌های مصوبی که به‌دلیل کمبود اعتبار در بانک‌های عامل، وام آنها منجر به پرداخت نشده، با اولویت در اعتبار سال ۱۴۰۲ لحاظ شده است.

شناسه خبر : 15517
تاریخ : 1403/3/6 08:25:51
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Bc30Vt
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دکتر علی باستین #معاون استاندار #اشتغال زایی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.