آخرین اخبار
تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در شهرستان بوشهر به 1500 میلیارد ریال رسید.
تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در شهرستان بوشهر طی هفت ماه نخست سال جاری در مقایسه با پایان سال 1400 با رشد 53 درصدی به 1500 میلیارد ریال رسید.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان بوشهر، بررسی داده های تسهیلات نشان می دهد در 7 ماه سال جاری 458 میلیارد ریال به بخش کشاورزی ،694 میلیارد ریال به بخش خدمات و بازرگانی ، 127 میلیارد ریال به بخش صنعت و معدن ، 221 میلیارد ریال نیز به بخش مسکن در شهرستان بوشهر توسط شعب بانک توسعه تعاون تسهیلات پرداخت شده است.


بیشترین تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در هفت ماه سال جاری به بخش خدمات و بازرگانی بوده که سهم 46 درصدی از کل تسهیلات را دارد. این آمار نشان دهنده اهمیت این بخش اقتصادی در شهرستان بوشهر است.


بانک توسعه تعاون عهده‌دار تکالیف متعددی در پرداخت تسهیلات معرفی شدگان نهادهای حمایتی ، فرزند آوری و پرداخت وام ازدواج جوانان بوده و عاملیت طرح‌های مهم ملی از جمله بند الف تبصره 18 قانون بودجه، ماده 52 و ماده 56 قانون الحاق و اشتغال زایی روستایی و عشایری را به پیش برده که عملکرد بانک نشان دهده این است که تکالیف قانونی خود را به نحو مطلوبی در استان و کشور انجام داده است.


گفتنی است بانک توسعه تعاون با داشتن 3 شعبه در مرکز استان بوشهر آماده ارائه انواع خدمات اعتباری و مالی به تعاونگران و عموم مردم است .

شناسه خبر : 3946
تاریخ : 1401/8/14 09:11:16
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/6tgPPx
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #تسهیلات #پرداختی #بانک توسعه تعاون #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.