گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مایکروسافت
تغییر سیستم عامل ویندوز
بنابر گزارش WindowsCentral در زمان ظهور اینترنت سال ۲۰۱۳ مایکروسافت شروع به توسعه یک سیستم عامل جدید با نام رمز "Midori" کرد که به طور بالقوه می تواند جایگزین ویندوز (از طریق LaptopMag) شود.

پروژه میدوری برای مایکروسافت بسیار جذاب بود. میدوری دارای یک مرورگر وب با رابط کاربری مدرن بود که هم‌زمان با حفظ سازگاری با نرم‌افزارهای موجود در ویندوز، تجربه‌ای ساده و مدرن را فراهم می‌کرد.شرکت مایکروسافت برای بهبود عملکرد و امنیت میدوری، زبان جدیدی به نام #M را توسعه داد در سال میلادی ۲۰۱۳، این سیستم عامل از مرحله‌ی آزمایشی به گروه سیستم‌عامل‌های یکپارچه‌ی مایکروسافت منتقل شد. اما بنابر دلایلی که هیچ وقت مشخص نشد، مایکروسافت در سال ۲۰۱۵ تصمیم گرفت پروژه‌ی میدوری را لغو کند. جالب است بدانید که این شرکت قول داد، بهبودها و ویژگی‌های جدیدی که برای میدوری در نظر گرفته شده بود را در پروژه‌های آینده‌ی خود استفاده کند

 

منبع خبر : ویندوز سنترال

شناسه خبر : 16259
تاریخ : 1403/5/18 16:32:27
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/NZtY9w
نویسنده خبر :
X

🔶محمرضا بوالحسنی
🔹برنامه نویس وب
🔹مدیر ارشد بخش توسعه و طراحی

 
برچسب ها #ویندوز #مایکروسافت #میدوری #دریا کنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.