گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
💢تقدیر هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی‌های آجا در استان بوشهر از مدیرکل تبلیغات اسلامی
به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های آجا در استان بوشهر با حضور در اداره کل تبلیغات اسلامی استان از مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تقدیر کرد.

 به گزارش نشریه دریاکنار به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام علی فرجی 6 تیر ۱۴۰۰ با حضور در اداره کل تبلیغات اسلامی این استان ضمن تقدیر از تلاش‌های بی‌شائبه‌ی حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، چهلمین سالگرد تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.
 در بخشی از این تقدیر نامه آمده است: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان نهادی تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف فرهنگی، تبلیغی و همچنین در مقاطع حساس و تاریخ‌ساز نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره با تأسی از فرمایشات مقام عظمای ولایت کوشیده است با انجام مسئولیت‌های خود اعتلاء دهنده فرهنگ دینی اسلامی مردم ایران باشد.
در بخش دیگری از این تحقیق نامه خطاب به مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر آمده است: با ارج نهادن به تلاش‌های بی‌شائبه‌ی حضرتعالی در مدیریت بخش‌های مختلف اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر و همچنین استفاده از توانمندی‌های اجرایی در تعامل پایدار با مجموعه فرهنگی استان، که به رشد شاخص‌های فرهنگی، تبلیغی، آموزشی و پژوهشی در سطح استان انجامیده است، تقدیر و تشکر می‌کنم.

شناسه خبر : 636
تاریخ : 1400/4/7 07:33:36
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/qy9dQL
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.