آخرین اخبار
تمام مدیران ستاد مدیریت بحران در آمادگی کامل برای مقابله با سیل احتمالی باشند
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه تمام مدیران ستاد مدیریت بحران در آمادگی کامل برای مقابله با سیل احتمالی باشند، گفت: اطلاع‌رسانی گسترده به مردم برای مقابله با سیل احتمالی انجام شود.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، محمد هادی رستمیان در جلسه ستاد مدیریت بحران استان بوشهر با اشاره به احتمال وقوع بارش باران و جاری شدن سیلاب اظهار داشت: اطلاع‌رسانی از طریق رسانه صدا و سیما، فضای مجازی، نشریات، رسانه مکتوب و سایت‌های خبری در دستور کار قرار بگیرد.

وی از لغو مرخصی تمام مدیران عضو ستاد مدیریت بحران استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی، امدادرسان، اورژانس و گروه‌های جهادی در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر استقرار امکانات و تجهیزات لازم برای مقابله با بحران احتمالی جاری شدن سیل در نقاط پر خطر از جمله شهرستان‌های جنوبی را مورد تأکید قرار داد و گفت: صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در زمان بحران با آمادگی کامل کمک‌رسانی کنند.

رستمیان آمادگی اورژانس هوایی، دریایی و زمینی در زمان اعلام شده را مورد تأکید قرار داد و خاطر نشان کرد: ستاد مدیریت بحران استان بوشهر با تجهیزات و امکانات و آمادگی کامل در تمام مناطق استان در مواقع اضطرار وارد عمل می‌شود.

وی با قدردانی از همکاری همه دستگاه‌ها در حوزه‌های مختلف تأکید کرد: تجهیزات امدادی صنعت نفت باید در مواقع بحرانی و اضطرار وارد عرصه امدادرسانی و خدمات‌رسانی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر تشکیل ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های 10 گانه استان را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: باید اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی جامعه هدف در اولویت قرار بگیرد.

رستمیان بازدید میدانی دستگاه‌های امدادرسان و عضو ستاد مدیریت بحران از مناطق حادثه‌خیز را یک ضرورت دانست و خاطر نشان کرد: پاکسازی حریم رودخانه‌ها، مسیل‌ها از رسوبات، گل و لای از جمله پل کلل، رودخانه موند و آب راه‌ها مورد توجه ویژه قرار گرفته شود.

وی جلوگیری از خروج شناور از اسکله‌ها و بنادر را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: نیروهای جهادی و مردمی، امکانات و ماشین‌آلات راهداری و گروه‌های امداد و نجات استان بوشهر در حالت آماده‌باش قرار داشته باشد.

معاون استاندار بوشهر باتأکید رسیدگی به مناطق در مسیر سیلاب و جاری شدن سیل گفت: امید می‌رود سیل احتمالی به خوبی مدیریت شود و از مردم تقاضا می‌شود احتیاط و از قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها و کوهستان‌ها جدا خودداری کنند.

شناسه خبر : 2582
تاریخ : 1401/5/4 11:45:05
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/My4vga
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر #محمد هادی رستمیان #مدیریت بحران #سیل #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.