آخرین اخبار
توحیدی دبیر بیست‌ودومین دوره‌ی اهدای جوایز سالانه‌ی سینمای ایران استعفا کرد
فرهاد توحیدی در نامه ای خطاب به محمدمهدی عسگرپور رییس هیئت مدیره خانه سینما از استعفای خود خبر داد

فرهاد توحیدی دبیر بیست‌ودومین دوره‌ی اهدای جوایز سالانه‌ی سینمای ایران استعفا کرد

 

 

 

 

به گزارش دریاکنار: 

فرهاد توحیدی در نامه ای خطاب به محمدمهدی عسگرپور رییس هیئت مدیره خانه سینما، از دبیر بیست‌ودومین دوره‌ی اهدای جوایز سالانه‌ی سینمای ایران (جشن خانه سینما) استعفا کرد.

 

توحیدی با انتشار متنی، علت این استعفا را برای جلوگیری از ایجاد دودستگی در صنوف سینما عنوان کرده بود، در حالی که این امر در روز گرامیداشت سینما و سالروز سی سالگی تاسیس خانه سینما و در آستانه برگزاری جشن آن، شائبه چند دستگی در جامعه اصناف سینمای ایران (خانه سینما) را به واقعیت نزدیک می‌کند.

 

خانه سینما، امروز به مناسبت روز سینما، بیانیه ای سیاسی منتشر کرد و روح الله سهرابی مدیرکل اداره نظارت بر نمایش فیلم سازمان سینمایی در واکنش به آن، از مسوولان خانه سینما انتقاد کرده و از آنان خواسته بود که پیگیر دغدغه های اقتصادی و صنفی سینماگران باشند.

 

 

 

 

شناسه خبر : 11023
تاریخ : 1402/6/23 09:10:35
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Io7n86
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #فرهاد توحیدی #محمد مهدی عسگرپور #خانه سینما #بیست‌ودومین دوره‌ی اهدای جوایز سالانه‌ی سینمای ایران #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.