گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
توزیع ۵۶۰۰ تن شکر و برنج با قیمت تنظیم بازار در استان بوشهر
سرپرست معاونت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان بوشهر از تأمین و توزیع ۵۶۰۰ تن شکر و برنج با قیمت تنظیم بازار در استان بوشهر خبر داد و گفت: در ۷ ماه امسال یک‌هزار و ۶۲۰ تن گوشت مرغ و قرمز منجمد توزیع شده است.

عبدالحسین موسوی  در بوشهر از تأمین کالاهای اساسی به برنج مصوب ستاد تنظیم بازار خبر داد و اظهار داشت: اقلام اساسی مورد نیاز مردم با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار در نقاط مختلف استان بوشهر توزیع شده است.

وی با بیان اینکه اقلام اساسی و پرمصرف در سبد غذایی خانوارها به میزان کافی فراهم شده است گفت: در راستای تنظیم بازار و تأمین نیاز کالاهای اساسی طی مهرماه امسال مقدار 293 تن برنج و 360 تن شکر مصرف خانوار و 300 تن شکر صنف و صنعت با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار تأمین و توزیع شده است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان بوشهر اضافه کرد: در همین دوره زمانی همکاری لازم با دستگاه‌های خدمات‌رسان و دانشگاه‌ها در توزیع کالاهای اساسی صورت گرفته است.

موسوی از تأمین و توزیع 5600 تن شکر و برنج با قیمت تنظیم بازار در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 2 هزار و 850 تن انواع برنج، 2 هزار و 800 تن شکر برای مصارف مختلف با قیمت مصوب در استان بوشهر توزیع شده است.

وی ادامه داد: در 7 ماه امسال همچنین یک‌هزار و 500 تن گوشت مرغ منجمد و 120 تن گوشت قرمز منجمد تأمین و توزیع شده است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان بوشهر اضافه کرد: این کالاها و محصولات بر اساس مجوز ستاد تنظیم بازار استان بوشهر توزیع و عرضه می‌شود.

شناسه خبر : 12096
تاریخ : 1402/8/8 10:59:07
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/FsYQ4q
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #توزیع #شکر و برنج #قیمت #تنظیم بازار #استان بوشهر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.