گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
توصیه روزنامه انگلیسی به منچستر یونایتد: طارمی را برای جانشینی رونالدو بخرید
توصیه رسانه انگلیسی به یونایتد: پس از رقتن رونالدو در این شرایط مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای جانشینی ستاره پرتغالی باشد

توصیه روزنامه انگلیسی به منچستر یونایتد: طارمی را برای جانشینی رونالدو بخرید 

 

اگرچه از دو تیم لندنی به عنوان مشتریان احتمالی طارمی نام برده می‌شود اما روز گذشته روزنامه میرر نوشت: «یونایتد پیش از جام‌جهانی قرارداد کریس رونالدو را فسخ کرد و غیبت این بازیکن در ادامه فصل در خط حمله می‌تواند محسوس باشد. در این شرایط مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای جانشینی ستاره پرتغالی باشد. این بازیکن ۳۰ ساله در طول مدت دوسال‌ونیمی که در پورتو حضور دارد توانسته ۶۷ گل برای تیمش به‌ثمر برساند و خود را به عنوان یک مهاجم موفق و تاثیرگذار مطرح کرده است.  

 

نشریه انگلیسی در ادامه نوشت: شاید سن او باعث شود که یونایتد بتواند با قیمت کمتری این بازیکن را به خدمت بگیرد. بخصوص که فقط یک‌سال‌ونیم از قرارداد او با پورتو باقی مانده است. در این شرایط یونایتد می‌تواند با قیمتی خوب برای خریدش دست به کار شود. در شرایطی که در این زمستان یافتن مهاجم با قیمتی مناسب کار دشواری است، خرید او می‌تواند اتفاقی مثبت برای شیاطین سرخ باشد تا در تابستان به سراغ یک سرمایه‌گذاری بهتر بروند.» 

 

 

 

شناسه خبر : 4915
تاریخ : 1401/10/12 10:20:55
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/4DAkPl
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #مهدی طارمی #منچستریونایتد #کریستین رونالدو #نشریات انگلیس #ورزشی #دریا کنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.