آخرین اخبار
جدیدترین بسته کمک تسلیحاتی آمریکا ویژه اوکراین اعلام شد
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد که بسته جدیدی از کمک های این کشور به اوکراین به ارزش ۵۰۰ میلون دلار را ارائه خواهد داد

بسته کمک تسلیحاتی جدید آمریکا برای اوکراین به مبلغ ۵۰۰ میلیون دلار تصویب شد

 

 

 

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد که بسته جدیدی از کمک های این کشور به اوکراین به ارزش ۵۰۰ میلون دلار را ارائه خواهد داد.

 

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع آمریکا در این خصوص آمده است که این کشور ۵۰۰ میلیون دلار کمک امنیتی بیشتر برای اوکراین ارسال می کند که از جمله می توان به مهمات بیشتر برای سیستم های دفاعی پاتریوت، استینگرها و هیمارس اشاره کرد.

 

مطابق با آنچه پنتاگون رسانه ای کرده است، بسته نظامی جدید برای اوکراین همچنین شامل ۳۰ خودروی رزمی پیاده نظام «بردلی» (Bradley) و ۲۵ نفربر زرهی «استرایکر» (Stryker) است.

 

مجموع کمک‌ های نظامی ایالات متحده به اوکراین در دوره ریاست جمهوری بایدن از ۴۱ میلیارد دلار فراتر رفته است، که این کمک‌ ها از ابتدای عملیات ویژه به بیش از ۴۰ میلیارد دلار می‌ رسد.

 

 

 

 

شناسه خبر : 9157
تاریخ : 1402/4/7 13:21:37
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/r94MNG
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #بسته کمک نظامی آمریکا #وزارت دفاع اوکراین #پنتاگون #جنگ روسیه و اوکراین #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.