گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
جرج کلونی به سریال دپارتمان رسید
شبکه شوتایم دستور ساخت سریالی با عنوان «دپارتمان» را داده که به کارگردانی جورج کلونی ساخته می‌شود

جورج کلونی کارگردان سریال " دپارتمان " شد 

 

شبکه شوتایم دستور ساخت سریالی با عنوان «دپارتمان» را داده که به کارگردانی جورج کلونی ساخته می‌شود.

 

کلونی همراه گرانت هسلوف از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هم هستند که با اقتباس از یک سریال فرانسوی با عنوان «دفتر افسانه‌ها» ساخته می‌شود.

 

کریس مک‌کارتی مدیرعامل شوتایم گفته «دپارتمان» بر اساس سریال جذاب و موفق «دفتر افسانه‌ها» ساخته می‌شود و از سنت «هوملند» یکی از مجبوب‌ترین سریال‌های شوتایم پیروی می‌کند و همچنان به دنبال تصویری عمیق‌تر از دنیای دسیسه‌های سیاسی و شخصیت‌های پیچیده خواهد بود که علیه مردم و جهان مبارزه می‌کنند.

 

داستان سریال فرانسوی «دفتر افسانه‌ها» با تمرکز بر زندگی روزمره و ماموریت‌های ماموران سرویس امنیت خارجی فرانسه شکل گرفته و درباره آموزش و سازمان‌دهی ماموران تحت پوشش در ماموریت‌های طولانی مدت است که سال‌ها با هویت جعلی زندگی می‌کنند و سعی دارند تا منابع خوب اطلاعاتی را جذب کنند.

 

 

 

شناسه خبر : 5698
تاریخ : 1401/11/20 12:49:02
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/UpTfBo
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #جرج کلونی #سریال فرانسوی دپارتمان #سینما و تلوزیون #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.