گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
جوابیه مرکز علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان بوشهر، در خصوص مطلب "هدر رفت منابع در مرکز علمی کاربردی بوشهر با فقط ۱۵ دانشجو"
مدیر محترم نشریه دریاکنار با سلام احتراما پیرو انتشار مطلبی در آن نشریه با موضوع هدر رفت منابع در مرکز علمی کاربردی بوشهر با فقط ۱۵ دانشجو توضیحات این مرکز جهت تنویر افکار عمومی و درج در آن رسانه ارسال می گردد.

مرکز علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان و همچنین سایر مراکز علمی کاربردی کشور هیچ ردیف بودجه ای دولتی ندارند.

درخصوص تعداد دانشجویان اشاره شده در خبر کاملا خلاف واقع بوده و دانشجویان ورودی سال 1401 در حال انتخاب واحد ترم مهر 1403 می باشند که پس از انتخاب واحد نهایی، تعداد دقیق دانشجویان در صورت نیاز اعلام خواهد شد.

 در مورد ساختمان مرکز که دارای مالکیت استیجاری می باشد، اجاره بهای ملک از محل درآمد دانشگاه پرداخت و بدهی های گذشته اجاره بها نیز پرداخت گردیده.

پیرامون مجوز پذیرش، لازم به ذکر است که مجوز پذیرش و جذب دانشجو بصورت موقت برای مراکز وابسته به دستگاه های اجرایی متوقف شده، اما باطل نشده؛ البته ذکر این نکته مهم است که یکی از رسالت های مهم مراکز علمی کاربردی، برگزاری دوره های کوتاه مدت و تک پودمان، دوره های ضمن خدمت برای پرسنل شهرداری ها و دهياری ها و جذب و پذیرش دانشجو در دوره های مقطع دار کاردانی و کارشناسی هم در کنار این موضوع می‌باشد که مرکز علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان بوشهر نیز بصورت مستمر در حال برگزاری این دوره ها می‌باشد.

موضوع پذیرش مراکز وابسته دستگاه های اجرایی در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح و با برگشت مراکز شهرداری ها و هلال احمر موافقت و در ترم مهر نیز پذیرش شهرداری تهران و هلال احمر استان ها نیز انجام پذیرفت و موضوع ادامه پذیرش مراکز شهرداری های شهرستان ها و مراکز سازمان همیاری های استان ها در حال پیگیری می باشد.

روابط عمومی مرکز علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان بوشهر

 

شناسه خبر : 17400
تاریخ : 1403/7/3 17:43:13
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ST75dO
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #علمی کاربردی #جوابیه #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.