گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
جویبارهای مرگ در اهرم؛ تا کی باید شاهد بی‌توجهی مسئولان به جان مردم اهرم باشیم!
جویبارهای اهرم در زمان بارندگی طغیان کرده و به دلیل پل‌های معیوب و عدم لوله‌گذاری، جان اهالی، به خصوص کودکان، را به خطر می‌اندازند. با وجود درخواست‌های مکرر از طریق‌های مختلف، تاکنون اقدام موثری برای رفع این خطر انجام نشده است.

استاندار محترم استان بوشهر

با سلام و احترام
بدینوسیله به استحضار می‌رساند در شهر اهرم چندین جویبار فصلی بسیار خطرناک وجود دارد که از بالادست شهر از رودخانه فصلی باهوش منشعب شده و از میان کوچه و خیابان شهر عبور می‌کند. متاسفانه، این جویبارها در فصول بارندگی طغیان کرده و به حدی پرآب می‌شوند که حاشیه آنها نیز نمایان نمی‌باشد.

علاوه بر این، پل‌های معیوب و غیراستاندارد که توسط ساکنین ساخته شده‌اند، بر خطر این جویبارها می‌افزایند. این پل‌ها که از تنه نخل، چوب و مواد غیراستاندارد ساخته شده‌اند، تنها معبر اهالی برای عبور و مرور هستند.

متاسفانه تاکنون شاهد حوادث تلخی از جمله غرق شدن و جان باختن سه کودک معصوم، سقوط همسر آقای احسن‌زاده و از دست دادن بینایی ایشان، و همچنین سقوط افراد و وسایل نقلیه در این جویبارها بوده‌ایم.

با وجود پیگیری‌های قضایی برای محصور کردن این جویبارها، تاکنون فقط چند قسمت از آنها که خطرات کمتری داشتند لوله‌گذاری شده است. جویبار اصلی و بسیار خطرناک به بهانه کمبود بودجه و در دست اقدام بودن، همچنان بدون لوله‌گذاری باقی مانده و جان اهالی را به خطر می‌اندازد.

بارها و بارها به صورت کتبی، حضوری و از طریق فضای مجازی با ارائه عکس‌های مستند، از مسئولین مربوطه درخواست رسیدگی به این موضوع را کرده‌ایم. حتی از دادستان محترم شهرستان نیز تقاضای ورود به این موضوع به عنوان مدعی‌العموم را نموده‌ایم، اما تاکنون ترتیب اثری به این درخواست‌ها داده نشده است.

لذا عاجزانه از جنابعالی تقاضا داریم شخصا دستور پیگیری و بازدید از نقاط حادثه‌خیز و خطرآفرین را صادر فرمائید تا جان اهالی، به خصوص کودکان، از این خطر نجات یابد.

با احترام

ماشاالله عارف آزاد

شناسه خبر : 15211
تاریخ : 1403/2/20 07:24:58
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/3sHXUS
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #اهرم #جویبارهای اهرم #پل‌های معیوب #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.