آخرین اخبار
حجت‌الاسلام قادری: سیره حضرت زهرا (س) مرجعی برای خوانش الگوی زن مسلمان است
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در حاشیه بازدید از نمایشگاه مدرسه حضرت زهرا (س) بوشهر سیره حضرت زهرا (س) را مرجعی برای خوانش الگوی زن مسلمان ذکر کرد.

به گزارش دریاکنار، حجت‌الاسلام محمد قادری 25 آذر 1402 در سخنانی اظهار داشت: این نمایشگاه به صورت تجسمی در کنار روایت برای دختران دانش آموز و اولیا آنان، نقش مادر در جامعه و اجتماع را تصویرسازی می‌کند. 
حجت الاسلام قادری سیره حضرت زهرا (سلام الله علیها) مرجعی برای خوانش الگویی برای زن مسلمان است که در آن تمامی ابعاد نقش مادر در خانه و اجتماع و فرایندهایی برای آن ترسیم شده که بدون از بین رفتن ویژگی بانو بودن و با حفظ شاخصه‌های مادری می‌تواند عفیفانه نقش آفرین باشد.  
وی با بیان اینکه این نمایشگاه اتفاق خوبی برای تبیین ابعاد مختلف سیره حضرت زهرا (سلام الله علیها) است، افزود: در غرفه‌های مختلف این نمایشگاه تک تک لحظه‌های زمانه حضرت زهرا روایت می‌شود، جوان و نوجوانان این را لمس می‌کند و پس از ورود به حسینیه نمایشگاه، جامعه امروز و انقلاب اسلامی برای آنها روایت می‌شود. 
 مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: سهم قابل توجهی از دانش آموزان مرکز استان و اولیا آنها از این نمایشگاه بازدید کرده‌اند و تلازم دانش آموز و ولی و درگیر کردن خانواده دانش‌آموزان اتفاق ویژه‌ی این نمایشگاه است.  
گفتنی است، نمایشگاه تکیه گاه تجسمی از 19 تا 26 آذر در دبیرستان دخترانه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در نوبت صبح برای دانش آموزان و عصرها برای اولیاء آنان و عموم مردم برگزار، و از غرفه های مختلفی با موضوع سبک زندگی، خطبه خوانی، وداع با فرزندان و غرفه شهدای انقلاب اسلامی به عنوان ادامه دهندگان سیره اهل بیت تشکیل شد.

 

منبع: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر

 

 

 
شناسه خبر : 12936
تاریخ : 1402/9/25 12:52:34
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/H6jEVa
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #حجت‌الاسلام قادری #مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر #سیره حضرت زهرا #الگوی زن #مسلمان

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.