آخرین اخبار
حضور مردم در صحنه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است
استاندار بوشهر با بیان اینکه به‌لطف خدا و پشتیبانی مردم توطئه‌ها خنثی و دشمن ناکام شده است گفت: شکست دشمنان در شرایط کنونی حتماً رقم خواهد خورد و پیروزی از آن جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده در آیین معارفه و تکریم رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر با حضور معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه دشمن با انواع و اقسام توطئه علیه نظام اسلامی از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی وارد میدان شده است، اظهار داشت: اقدامات امنیتی، جنگ نظامی، تهاجم اقتصادی، فرهنگی و رسانه‌ای از جمله توطئه‌های دشمنان در مقاطع مختلف علیه ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه به‌لطف خدا و پشتیبانی مردم توطئه‌ها خنثی و دشمن ناکام شده است گفت: اکنون، دشمن با تجربه گذشته جنگ ترکیبی علیه نظام اسلامی در بخش اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی راه‌‌اندازی کرده است.

وی نقش و جایگاه همه مسئولان و آحاد مردم در مقابله با تهاجم کنونی دشمن را مورد اشاره قرار داد و تأکید کرد: همه آحاد جامعه و مسئولان بر اساس وظیفه و جایگاهی که دارند باید ایفای نقش کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه نفاق و کفر با تمام تجهیزات و ظرفیت وارد میدان شده است، خاطرنشان کرد: استان بوشهر در همه ادوار مختلف تاریخی نقش مهم خود را در مقابله با استعمار و استکبار نشان داده است و 16 مهرماه سالروز مقابله مستقیم رزمندگان استان بوشهر با آمریکا در خلیج فارس است و در این حماسه هیمنه و ابهت استکبار جهانی شکسته شد.

محمدی‌زاده از شکست بلوک غرب و شرق از جمهوری اسلامی ایران در مقاطع مختلف تاریخی خبر داد و بیان کرد: شکست دشمنان در شرایط کنونی حتماً رقم خواهد خورد و پیروزی از آن جمهوری اسلامی ایران است.

وی خدمات علی جمادی، رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر را مورد ستایش قرار داد و افزود: امید می‌رود با حضور رئیس‌کل جدید دادگستری استان بوشهر، مهدی مهرانگیز، فعالیت‌ها شتاب بیشتری بگیرد.

شناسه خبر : 3611
تاریخ : 1401/7/17 13:49:03
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/YG4PKp
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #حضور مردم #استاندار بوشهر #احمد محمدی زاده #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.