گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
حمایت از کیفیت زندگی کودکان از اولویت‌های اصلی حوزه سلامت شهرستان گناوه است
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: حمایت از کیفیت زندگی کودکان از اولویت‌های اصلی حوزه سلامت در شهرستان گناوه است.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه، دکتر عصمت حیدری در حاشیه عیادت از نوزادان و کودکان بستری در بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه اظهار داشت: امروزه یکی از دستاوردهای مهم حوزه سلامت، بهبود مراقبت‌ها و خدمات بهداشتی درمانی در راستای بهبود کیفیت زندگی کودکان است.

وی ضمن تبریک روز جهانی کودک و آرزوی سلامتی برای کودکان تصریح کرد: شعار امسال هفته ملی کودک" حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی" است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه افزود: حمایت همه‌جانبه از حفظ و ارتقای سلامت کودکان، کاهش بار بیماری‌ها و ناتوانی‌ها، کاهش مرگ‌ومیر و افزایش کیفیت زندگی این گروه سنی از اولویت‌های اصلی بخش‌های بهداشت، درمان و آموزش حوزه سلامت شهرستان است.

دکتر حیدری بیان کرد: دوران کودکی از حساس‌ترین دوران زندگی هر فرد است، لذا توجه به رشد و تکامل کودکان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در واقع هزینه برای دوران کودکی به‌نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده است.

در دومین روز از هفته ملی کودک، فرماندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان گناوه و مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه از نوزادان و کودکان بستری در بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه عیادت کردند.

در این مراسم ضمن تقدیم شاخه گل، پکیج آموزشی و هدایا به کودکان، جهت نشاط و شادمانی این گروه سنی، برنامه عروسک‌گردانی با اجرای نمایش توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نیز انجام شد.

شناسه خبر : 3627
تاریخ : 1401/7/18 07:55:00
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/YOJRAG
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #حمایت #رئیس شبکه بهداشت و درمان #شهرستان گناوه #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.