گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
حمله اشرار به نیروهای مرزبانی در میرجاوه/ ۳ نفر شهید شدند
در پی حمله اشرار مسلح به نیروهای مرزبانی در شهرستان مرزی میرجاوه از توابع استان سیستان و بلوچستان، سه نفر از پرسنل مرزبانی به شهادت رسیدند.

زاهدان، ساعتی قبل در یک اقدام ناجوانمردانه خوردوی سورای پژو پارس سفید رنگ به طرف خودروی هنگ مرزی میرجاوه تیراندازی کرد.

این حادثه داخل شهر جنب پمپ بنزین این شهر رخ داد.

در این اقدام تروریستی 3 نفر از نیروهای مرزبانی به شهادت رسیدند و یک شهروند زخمی شد.

جزئیات حادثه تروریستی میرجاوه

مهدی شمس‌آبادی؛ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان دراین باره گفت: عصر امروز  در یکی از پمپ بنزین‌های شهرستان میرجاوه تعدادی از افراد ناشناس مسلح به سمت نیروهای مرزبانی که در حال بنزین زدن بودند، تیراندازی کردند.

وی افزود: در این حادثه تروریستی سه نفر از نیروهای مرزبانی(دو سرباز و یک نیروی کادری) به شهادت رسیدند و یک نفر از مردم عادی که در محل حضور داشت، زخمی شد.

دادستان زاهدان اضافه کرد: بلافاصله قاضی و بازپرس ویژه در محل حضور پیدا کرد و برای این حادثه تروریستی پرونده قضایی تشکیل شد و اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی افراد آغاز شده است.

سردار شجاعی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت 20:30 شب گذشته خودروی هنگ مرزی میرجاوه که در حین سوختگیری در پمپ بنزین شهرستان بود، مورد حمله تروریست‌های کوردل قرار گرفت که در این حادثه تروریستی سه نفر از کارکنان فرماندهی هنگ مرزی میرجاوه شامل یک نفر کادر و دو نفر از کارکنان وظیفه جان برکف مرزبانی استان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و یک نفر از شهروندان زخمی شد.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان افزود: اشرار مسلح بعد از حمله ناجوانمردانه سریعاً از محل متواری شدند. از همان لحظات ابتدایی با تشکیل تیم ویژه برای شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی آغاز شد.

وی با اشاره به اقدامات کور اشرار مسلح در تیراندازی به سمت مدافعان امنیت، گفت: امنیت خط قرمز مرزبانان بوده و در راه حفظ امنیت مردم با اراده‌ای استوار تا پای جان ایستاده‌ایم و شهادت مدافعان امنیت را خدمت مردم شریف استان و خانواده و بستگان این شهدا تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

شناسه خبر : 17051
تاریخ : 1403/6/23 15:16:30
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Fs8B3l
نویسنده خبر :
X

نگار رزم دیده

روزنامه نگار

 

 
 
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.