گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
خاطرات «شاهزاده هری» صدرنشین پرفروش‌ها شد
کتاب خاطرات «شاهزاده هری» با عنوان «Spare»، در صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون در بریتانیا قرار گرفت

خاطرات «شاهزاده هری» صدرنشین پرفروش‌ها شد

 

 کتاب خاطرات «شاهزاده هری» با عنوان «Spare»، در صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون در بریتانیا قرار گرفت و گمان می‌رود به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های سال نیز تبدیل شود. این در حالی است که این کتاب تازه دیروز منتشر شده و پیش‌فروش آن با استقبال کتابخوانان روبه‌رو بوده است.

 

مدیر بخش کتاب‌های غیرداستانی «واتراستونز» نیز اعلام کرد این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های پیش‌سفارش دهه اخیر «واتراستونز»‌ است.

 

یش‌تر اعلام شده بود کتاب خاطرات «شاهزاده هری» به ۱۵ زبان مختلف از جمله اسپانیایی، فرانسوی و چینی منتشر خواهد شد. شاهزاده هری در مصاحبه با شبکه‌های «آی‌تی‌وی» در بریتانیا و «سی‌بی‌اس» در آمریکا اعضای خاندان سلطنتی را متهم به «همبستری با شیطان» کرد.

 

شاهزاده هری در همین راستا ادعا کرد کامیلا، ملکه جدید بریتانیا، مکالمات خصوصی خانواده را برای روزنامه‌های عوام‌پسند افشا می‌کند تا آنها به ترمیم چهره عمومی او کمک کنند.

 

 

 

شناسه خبر : 5169
تاریخ : 1401/10/22 14:42:53
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/8M4sho
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #کتاب #ناشران بریتانیا #شاهزاده هری #فروش بازار کتاب #دریا کنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.