آخرین اخبار
خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
خبرنگاران و روابط عمومی‌ها خط مقدم جبهه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی هر سازمان در مدیریت بحران‌ها هستند.

به گزارش دریاکنار به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، علی‌اکبر نصرالهی، استاد دوره آموزشی ویژه خبرنگاران حوزه روابط عمومی صنعت گاز کشور در این جلسه که با موضوع مدیریت بحران و به میزبانی شرکت گاز استان هرمزگان در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه سالجاری در بندرعباس به مدت سه روز برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار داشت: روابط عمومی‌ها باید فهرستی از تمامی بحران‌ها در سازمان شناسایی کنند تا قبل از بالقوه شدن بحران، راهکارهای کلیدی برای آن ارائه داده شود.

وی ضمن اشاره به جایگاه خطیر و حساس روابط عمومی‌ها در اطلاع‌رسانی به موقع در شرایط بحرانی، گفت: باید خبرنگاران به مسئله، قبل از ایجاد بحران و شرایط بعد از بحران هم تمرکز داشته، مسائل مهم را پیش‌بینی کرده و در زمان مناسب، سناریوهای خود را ارائه دهند.

نصراللهی ادامه داد: یک خبرنگار متفکر جهت مدیریت بحران، ضمن روایت اول و تغذیه به رسانه‌ها، باید از تمامی رسانه‌ها استفاده کند تا از بحران آشفتگی اطلاعات جلوگیری به عمل آید.

شایان ذکر است، جایگاه و ارتقا سازمانی خطیر و حساس خبرنگاران در دوره‌های قبلی خبرنگاران شرکت ملی گاز ایران نیز مطرح شده بود.

شناسه خبر : 7609
تاریخ : 1402/2/13 18:32:57
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/WigJnq
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #خبرنگار #بحران #روابط عمومی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.