گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
خدمت‌رسانی 155 موکب بوشهری در ایام شهادت امام رضا (علیه‌السلام)
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در بازدید از مواکب بوشهری مستقر در مشهد مقدس از خدمت‌رسانی 155 موکب بوشهری در ایام شهادت امام رضا (علیه‌السلام) خبر داد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری، 12 شهریور 1403 در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) با حضور در مشهدالرضا به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت امام رضا (علیه السلام) با برپاکنندگان و دست‌اندرکاران برپایی 23 موکب مربوط به استان بوشهر در مشهد مقدس دیدار و گفتگو، و از آنان تشکر و تقدیر کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار « با شما سربلندیم» اظهار داشت: اقدامات انجام گرفته ایام شهادت حضرت امام رضا (علیه السلام) امسال در سطح استان بوشهر در راستای تحقق این شعار صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: شهرستان گناوه 5 موکب، شهرستان تنگستان 4 موکب، دشتستان 3 موکب، شهرستان‎‌های بوشهر، دشتی، دیر و دیلم دو موکب و شهرستان‌های جم، عسلویه و کنگان هر کدام یک موکب در این مراسم در سطح مشهد برپا کرده‌اند.

حجت‌الاسلام قادری در خاتمه سخنان خود ادامه داد: مردم استان بوشهر با مشارکت 155 موکب و برپایی 38 اجتماع توسط هیئات مذهبی در مجموع با طی کردن 103 کیلومتر پیاده‌روی شامل 66 کیلومتر پیاده روی شهری و 37 کیلومتر پیاده روی روستایی در سطح استان ارادت ویژه خود را به حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) به معرض نمایش گذاشتند.

شناسه خبر : 16747
تاریخ : 1403/6/13 14:49:26
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/5UA7VI
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #تبلیغات اسلامی #مواکب بوشهری #شهادت #امام رضا

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.