آخرین اخبار
در پالایشگاه گاز فجر جم چه خبر است؛ فشار بر روی نیروهای پیمانکاری بومی پالایشگاه فجر جم به جهت جابجایی اجباری!
قابل توجه مهندس سید محمدمهدی هاشمی مدیرعامل انقلابی پالایشگاه گاز فجر جم؛ اینکه به جهت ساماندهی کارکنان اقداماتی صورت بگیرد که همواره امری بجا و کارآمد است صحیح، اما اینکه مدیران مربوطه زیر مجوعه شما بدون در نظر گرفتن سلامت اداری و نیز قوانین اداری و صرفا با یک نامه اداری اجباری سعی به جابجایی نیروی کار خود نمایند اصلا شایسته و زیبنده مدیرعامل انقلابی پالایشگاه فجر جم نبوده و نیست.

در پی تماس مکرر نفراتی از نیروهای شاغل در پالایشگاه فجر جم به این پایگاه خبری اعلام داشتند که سالهاست در یک واحد از این شرکت مشغول به انجام فعالیت می باشیم که امنیت شغلی مناسبی نداریم بطوری که اکنون بدون هیچ اطلاعی و گاها سلیقه ای و به طرز نامحترمانه ای و به اجبار روسای خودشان را مجبور به انتقال نیروی کاری خود به واحد دیگری می نمایند اما این در حالی است که؛ 

۱-مدرک تحصیلی و تخصص کارکنان را نادیده گرفتنه اند 
۲-موارد پزشکی کارکنان را مد نظر قرار نمی دهند( اداری به عملیات و بالعکس )  
۳-علاقه و توانمندی ذاتی را نادیده گرفته اند 
۴-جابجایی سلیقه ای 
۵- بدتر از همه بدون اطلاع قبلی و خیلی نامحترمانه با فرد شاغل برخورد می نمایند که این امر نه تنها باعث نارضایتی شدید از طرف کارکنان شاغل بوده بلکه در ادامه بهره وری شرکت نیز بدون تردید پایین خواهد آمد.

این در حالی است که اکثر نیروهای بومی پیمانکار شاغل در پالایشگاه فجر جم امیدوار بودند که با انتصاب یک مدیرعامل بومی هم استانی (بوشهر) و انقلابی سعی به بهبود بیشتر وضعیت ممکن و نیز رضایت مندی بیشتر در محیط کاری دربر بگیرد. 

لذا امیدواریم مدیرعامل محترم پالایشگاه گاز فجر جم جناب مهندس سید محمدمهدی هاشمی در خصوص چنین مدیرانی که بدون کارشناسی و سلیقه ای اقدام به عمل آورده اند با ورود به موقع و قبل از آنکه این موج نارضایتی بیش از پیش گردد اقدام موثر و در خور شان نیروهای این شرکت که اکثرا بومی شهرستان جم هستند به کار بگیرند. 

شناسه خبر : 11896
تاریخ : 1402/8/1 07:01:07
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/6vrddX
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #پالایشگاه #فجر جم #نیروهای پیمانکاری بومی #جابجایی اجباری #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.