آخرین اخبار
درخواست برای گسترش سطح پوشش بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر
مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری بوشهر در نشست هم‌اندیشی با کارگزاران صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خواستار گسترش سطح پوشش بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر شد.

به گزارش دریاکنار، ضرغام حیدریه صبح سه شنبه با حضور در نشست هم‌اندیشی کارگزاران و مسئولین صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان بوشهر ضمن برشماری برخی از مزایا و ویژگی‌های خدمات آن صندوق، اطلاع رسانی و تبیین این موارد برای جامعه هدف را خواستار شد.

وی بیان داشت: توجه به مناطق محروم، گسترش عدالت و خدمات رسانی به کشاورزان، روستاییان و عشایر از اولویت‌های دولت سیزدهم است و باید با یک دیدگاه تحولی در راستای افزایش سطح پوشش بیمه‌ای آنان اقدام کرد که این مهم در دو سال اخیر عملیاتی شده و امید است این روند همراه با افزایش کیفیت خدمات ادامه یابد.

حیدریه افزود: هرچند جامعه هدف صندوق بیمه اجتماعی اکثراً از قشر مولد و تولید کننده ساکن در روستاها، مناطق عشایری و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت هستند اما با توجه به نگاه ویژه استاندار به مقوله سرمایه گذاری و اشتغال انتظار است مسئولین ملی صندوق بیمه اجتماعی در بحث سرمایه‌گذاری نیز خدمات خود در استان را آغاز کنند.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری در پایان ضمن تشکر از کسب رتبه‌های برتر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان بوشهر در سطح کشور، از زحمات کارگزاران برتر استانی قدردانی کرد.

 

منبع:  روابط عمومی استانداری بوشهر

شناسه خبر : 11958
تاریخ : 1402/8/2 09:32:35
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/jaPtXm
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #امور سرمایه‌گذاری #اشتغال #استانداری بوشهر #صندوق بیمه #پوشش بیمه #روستاییان و عشایر #کشاورزان

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.