گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
حجت الاسلام محمد جواد عاشوری امام جمعه موقت بردخون:
درس بزرگ خرمشهر مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویان برای رسیدن به پیروزی است
حجت الاسلام  محمد جواد عاشوری امام جمعه موقت بردخون در خطبه های این هفته نماز با سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی ، با توجه به ایام دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (ع) به جایگاه علمی امام رضا (ع) و تبیین جایگاه علم در منظومه انقلابی گری پرداخت و گفت: در زندگی با برکت امام رضا (ع) چنان علم امام عالمگیر شد  و همه جا فراگیر شد که دوست و دشمن به برتری علمی ایشان اقرار کردند و مامون به دلیل اینکه علم امام رضا (ع) پایه های حکومتی اوست دستور تعطیلی جلسات علمی امام رضا (ع) را داد و این مسئله نشان داد که علم چقدر می تواند تولید قدرت کند .

حجت الاسلام عاشوری در ادامه افزود: امروزه مستکبرین عالم از ظرفیت قدرت آفرینی علم در جهت سلطه بر عالم و خیانت و ظلم به بشریت استفاده می کنند ، چرا ما مسلمانان از این ظرفیت علم برای خدمت به بشریت استفاده نکنیم . امام جمعه موقت بخش بردخون در پایان خطبه اول نماز جمعه این هفته بیان داشت: البته برای علم آموزی باید اولویت سنجی کرد و نباید دنبال هر علمی رفت بلکه باید دنبال علم مفید و سودمند باشیم و یکی از دعاهای ما این باشد : اللهمّ إنّى أعوذ بك من علم لا ينفع . بار خدايا! به تو پناه مى برم از دانشى كه سود نمى دهد. امام جمعه موقت بردخون در خطبه دوم نماز به مناسبت های هفته اشاره کرد و با توجه به 28 اردیبهشت و روز جهانی فشار خون ، ضمن تقدیر از مرکز بهداشت بردخون به دلیل توجه ویژه به این مقوله و پیگیری مستمر وضعیت شهروندانی که به این بیماری دچار هستند و از مردم نیز درخواست کرد با اصلاح سبک زندگی و همکاری با مرکز بهداشت نسبت به این بیماری که سال قبل بیش از 100 میلیون نفر را در دنیا به کام مرگ کشاند توجه بیشتری داشته باشند . حجت الاسلام عاشوری با اشاره به 30 اردیبهشت روز ملی جمعیت گفت: موضوع افزایش جمعیت یک موضوع چند وجهی و چند بعدی است و از ابعاد گوناگون باید به آن نگاه کرد . در بحث افزایش جمعیت و بحث فرزند آوری باید حمایت های موثر اجتماعی را افزایش داد و حاکمیت جامعه باید سهم خود را ایفا کند .وی بیان داشت:نباید مسئولیت را فقط به عهده جوانان و خانواده ها گذاشت، باید شرایط اقتصادی بهتر شود ، اشتغال جوانان باید تضمین شود و همچنین هزینه های فرزند آوری کاهش پیدا کند . حجت الاسلام عاشوری با اشاره به سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: درس بزرگ خرمشهر مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویان برای رسیدن به پیروزی است و کسانی که نسخه ی تسلیم شدن در برابرآمریکا را می پیچند از سرنوشت کشورهایی که زیر بار خواسته های آمریکا رفتند عبرت بگیرند . وی بیان داشت : فتح خرمشهر در آن شرایط دستاوردهای سیاسی ، اجتماعی و نظامی زیادی داشت که کشور و قدرت کشور را در این ابعاد تثبیت کرد.     

شناسه خبر : 15373
تاریخ : 1403/2/29 16:40:26
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/cmg0LB
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #حجت الاسلام  محمد جواد عاشوری #خرمشهر #ایستادگی

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.