گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
دست و پا زدن علی موحدی (مدیرکل بازنشسته آموزش و پرورش استان بوشهر) با شکایت از مطالبه گران و رسانه ها
انتقادات مطالبه گران و رسانه ها از اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر و شخص مدیرکل، پس از اتمام زمان قانونی فعالیت ایشان به استناد ماده 103 قانون مدیریت خدمات کشوری شرایط بازنشستگی عادی که اعلام داشته است: حداقل 30 سال سابقه خدمت برای مشاغل غیر تخصصی و 35 سال برای مشاغل تخصصی باتحصیلات دانشگاهی کارشناسی ارشد و بالاتر با درخواست کارمند برای سنوات بالاتر از 30 سال

و مطالبه گران و رسانه ها هم با علم و آگاهی کامل به استناد مدارک ایشان اعلام می دارند که برادر انقلابی حاج علی موحدی؛ شما خیلی وقته 35 سال خدمتت به اتمام رسیده است به جای مدیریت التماسی راه را برای یک جوان باز کنید که اتفاقاتی شایسته رخ دهد.

و اصرار شما جهت نگاه داشتن این موقعیت مدیرکلی توجیه پذیر نیست، چرا که اثرگذاری شما اگر بایستی رقم می خورد و آموزش و پرورش استان متحول می گشت 35 سال زمان اندکی نیست .

مبحث دوم منتقدینِ عدم برکناری علی موحدی علی الرغم گذشتن از زمان بازنشستگی، مدیران ارشد استانی و وزارت خانه ای می باشند که حرفشان با عملشان متناقض می باشد، از یک طرف استاندار بوشهر می فرمایند که: رسانه ها جوان گرایی را از ما مطالبه گری نمایند و ... از طرف دیگر هیچ اتفاقی رقم نمی خورد، شایدم منظور استاندار این بوده که شما جوان گرایی را مطالبه گری کنید، ما که نگفتیم جواب مطالبه گری شما را می دهیم .

قسمت جالب ماجرا دست و پا زدن علی موحدی با طرح شکایات متعدد علیه رسانه ها و مطالبه گران می باشد که مثلا به من می گویند بازنشسته و غیره .... یا مثلا از طریق گروه های واتساپی متعدد موجبات انقلابی بودن و مفید فایده بودن خود را فراهم می آورد.

حرف کلی ما با این برادر بزرگوار با ظاهر انقلابی این است که: مسئله بسیار ساده است شما خیلی بیشتر از 35 سال خدمت به مردم استان بوشهر نموده اید و اگر قرار باشد اتفاقی شایسته رقم بزنید فرصت بسیار بوده است و نمی توانید انتقادات و مطالبه گری را با طرح شکایات متعددی که جنبه طنز دارند را برطرف نمایید.

فارغ از مورد بازنشستگی علی موحدی، نارضایتی از فعالیت ایشان بارها مورد اشاره واقع گردیده است.  

شناسه خبر : 9753
تاریخ : 1402/5/2 08:52:09
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/HFjs4J
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #علی موحدی #آموزش و پرورش استان بوشهر #مدیرکل بازنشسته

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.