گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
دستگاه رادیولوژی پلی کلینیک بوعلی کنگان از آنالوگ به دیجیتال تغییر یافت
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت:با اجرای راهکارهای عملیاتی در راستای توسعه کمی و کیفی خدمات درمانی تامین اجتماعی استان گام بر خواهیم داشت.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از  روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان؛در آئینی با حضور امام جمعه کنگان ، معاون عمرانی فرمانداری شهرستان کنگان و مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر دستگاه رادیولوژی دیجیتال پلی کلینیک بوعلی کنگان به بهره برداری رسید.

دکتر حسن اسماعیلی مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر دراین آئین با اشاره به برنامه های توسعه ای مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گفت:دستگاه رادیولوژی پلی کلینیک بوعلی کنگان با هدف به روز رسانی و ارتقاء خدمات رادیولوژی با صرف اعتباری بالغ بر 23میلیارد ریال خریداری و در حال ارائه خدمت به مراجعین می باشد.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت:با شروع فعالیت این دستگاه در این مرکز درمانی که مجهز به سیستم نرم افزاری و شرایط تصویر برداری مناسب می باشد ارائه خدمات با کیفیت مطلوب و بهینه و با سرعت و دقت بالا و برای شمار بیشتری از مراجعین فراهم می شود.

دکتر اسماعیلی ضمن تاکید بر رعایت استانداردها در خدمت رسانی به مردم و بیمه شدگان عزیز سازمان تامین اجتماعی گفت:توسعه کمی و کیفی خدمات پلی کلینیک بوعلی کنگان بعنوان یکی از بزرگترین مراکز درمانی تامین اجتماعی جنوب استان در سرلوحه اهداف و برنامه های توسعه ای مدیریت درمان تامین اجتماعی قرار دارد.

در این مراسم همچنین دستگاه امحاء زباله این مرکز درمانی با اعتبار10میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت که تاثیر بسزایی در کاهش آلایندگی زیست محیطی شهرستان کنگان خواهد داشت.

شناسه خبر : 3892
تاریخ : 1401/8/10 10:40:25
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/kKNzu0
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #دستگاه #رادیولوژی #تامین اجتماعی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.