آخرین اخبار
دستگیری سارق سابقه دار سیم برق در "کنگان"
فرمانده انتظامي شهرستان کنگان از دستگيري سارق سابقه دار کابل هاي برق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش دریاکنار و نقل از  خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ"حمیدرضا حبیبی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت کابل‌هاي برق شهري، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی، یک سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با بیان اینکه متهم دارای 7 فقره سابقه کیفری می باشد، بیان داشت: متهم در بازجویی های پلیس به 11 فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم  بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، خاطر نشان کرد: انتظاری که از مردم عزیز داریم این است که ضمن همکاری مستمر با پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به ما اطلاع دهند.

 

شناسه خبر : 13265
تاریخ : 1402/10/16 06:07:21
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/TNdbSJ
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #سارق #فرمانده انتظامي شهرستان کنگان #دستگیری #سیم برق #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.