آخرین اخبار
دومین محموله ترانزیتی خودرو از کشور کویت به مقصد بندر گناوه بارگیری شد
رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت: این خودروها به صورت دریایی از کویت وارد به مقصد بندرگناوه بارگیری و تخلیه شدند که تا مقصد نهایی نیز به صورت زمینی به عراق حمل می‌‌شوند‌.

به گزارش دریا کنار، کیامرث جوکار صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دومین محموله ترانزیت خودرو در سال جاری، شامل ۹۶ دستگاه خودرو تیگو ۷  و ۸ پرو در بندر گناوه تخلیه شد.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه افزود: ۹۶خودرو یاد شده توسط فعال بخش خصوصی وارد شده که براساس تعاملات صورت گرفته واردات این خودروها در بندر گناوه همچنان تداوم خواهد داشت.

جوکار ادامه داد: این خودروها به صورت دریایی از کویت وارد و به مقصد بندرگناوه بارگیری و تخلیه شدند که تا مقصد نهایی نیز به صورت زمینی به عراق حمل می‌‌شوند‌.

وی در پایان گفت: این بندر در راستای حمایت همه‌جانبه از ترانزیت خارجی تمهیدات ویژه‌ای تدارک دیده است که تجار و بازرگانان می‌توانند از این ظرفیت برای فعالیت‌های اقتصادی خود بهره ببرند.

شناسه خبر : 9388
تاریخ : 1402/4/17 12:27:36
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ZOqyNz
نویسنده خبر :
X

🔶امیر حسین جلال پور

🔹 خبرنگار
🔹 کارشناسی مهندسی شیمی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر استان بوشهر

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.