گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
دکتر رزمی نیا مجبور به استعفا از ریاست پارک علم و فناوری خلیج فارس شد تا یک دامپزشک جایگزین وی گردد
مطابق اطلاعات اکتسابی "دکتر ابوالحسن رزمی‌نیا" پس از حدود هشت ماه ریاست بر پارک علم و فناوری خلیج فارس از این نهاد "کناره‌گیری" کرد.

اخبار رسیده حاکی است فردی با مدرک دکترای دامپزشکی گرایش علوم دام از طرف وزارتخانه مورد "حمایت" قرار گرفته و احتمال دارد به عنوان رییس پارک علم و فناوری استان بوشهر "معرفی" شود.

 

در صورت انتصاب فردی با این تخصص در مسند "علمی‌ترین" نهاد پشتیبان صنعت و علم، استان بوشهر "تنها استان کشور" خواهد بود که بین حدود ۳۰۰ عضو هیات علمی و شخصیت دانشگاهی فردی با تحصیلات غیرمرتبط و جالب‌ترین تخصص را در این سمت منصوب می‌کند.

 

شایان ذکر است دکتر ابوالحسن رزمی‌نیا رییس پیشین پارک علم و فناوری استان بوشهر فرزند دشتی و دارای "دکترای برق" استاد دانشگاه خلیج فارس و "رییس دانشکده فنی" این دانشگاه بود.

شناسه خبر : 6001
تاریخ : 1401/12/9 19:29:32
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/s8qd2j
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #دکتر رزمی نیا #استعفا #پارک علم و فناوری #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

4
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • احسان صادقی
    1 سال قبل

    دامپزشک🤣😄 آقای استاندار انتصاب بی قید شرط نامدیران را به حضرتعالی تبریک می گویم تا چهارسال دیگه آقای استاندار همین فرمون بره جلو قطعا دلاک رو فرماندار شهرستانها معرفی میکنه استاندار خدا قوت

  • محسن
    1 سال قبل

    با سلام خبر منتشر شده دارای اطلاعات غلط هست دکتر رزمی نیا استعفا نداده است. از خبرنگار محترم خواهشمند است جو سازی نکند.

  • از مدیران پارک
    1 سال قبل

    با سلام خبر انتشار یافته شما(اجبار به استعفاء رئیس پارک علم و فناوری استان) دارای ایرادات فنی است در صورت صلاحدید اصلاح فرمایید.یا عین مطلب را به اشتراک بگذارید الف: به گفته مدیران و کارشناسان پارک، رئیس محترم پارک بدلیل نا مساعد بودن شرایط جسمی استعفاء داده اند. ب: رئیس محترم پارک تقریبا - حدودا شش ماه رئیس پارک بودند نه هشت ماه، ضمنا نامبرده در 4 سمت آخر که گرفته بودند مرتبا استعفاء کردند. ج: فردی با مدرک دکتری داپزشکی که فرمودید سابقا رئیس پارک علم و فناوری بودند و رضایت و مطلوبیت بالایی از عملکرد ایشان از طرف مجموعه شرکت ها بود ولی چون ایشان استان بوشهری نبودند، ایضا دشتیاتی نبودند لذا مجموعه سیاسیون استان در ان زمان تصمیم گرفت الزاما و ترجیحا از شهرستان دشتی انتخاب کنند. چرا اینکه این قید و این الزام را همچنان بر خود تکلیف می دانند. نه این آقای دکتر دامپزشک هر عزیز دیگری هم که بیان اگر اهل دشتی نباشد همین هجمه بر او خواهد بود. د: ضمنا این اقای دکتر دامپزشک مدت مدیدی رئیس مرکز رشد علم و فناوری شهرستان دشتستان بوده اند پس از ان رئیس پارک شدند ه: آقای دکتر دامپزشک نیز مثل آقای دکتر رزمی نیا ، عضو هیات علمی دانشگاه خلیج فارس هستند.رتبه علمی ایشان نیز برابر است. خ: آقای دامپزشک صاحب ایده های نوآورانه و اختراعات مهمی در حوزه تخصصی خود در سطح ملی به ثبت رسانده اند ر: آقای دامپزشک مبتکر و راه انداز اولین مرکز سلول های بنیادی استان هستند. چ: فرموده بودید "در صورت انتصاب فردی با این تخصص در مسند "علمی‌ترین" نهاد پشتیبان صنعت و علم، استان بوشهر "تنها استان کشور" به خاطر داشته باشید که یه زمانی رئیس دانشگاه مادر استان یک دامپزشک بود که چه خدمات ارزنده ای به این دانشگاه و استان کردند. ضمنا رئیس محترم فعلی دانشگاه مادر استان با آن آقای دامپزشک ، هم دانشکده ای هستند. خداوند اول من را به عنوان مخاطب پرطرفدار دریا کنار ببخشد و هدایت کند دوم شما را بعنوان خبرنگار عاقبت به خیر کند انشاء الله

  • پاسخ به یکی از مدیران پارک
    1 سال قبل

    این آقای مدیر پارک که نوشتن حتی جرات نداشتن اسم‌خودشون بنویسن😃