گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
دیدار سرپرست سازمان همیاری شهرداری های استان با مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان بوشهر، سید ابوذر ناصری سرپرست سازمان همیاری شهرداری های استان بوشهر با سید علی عسکری مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار سید ابوذر ناصری با توجه به نقش و رسالت سازمان همیاری شهرداریها در جهت پشتیبانی از شهرداریهای استان به عنوان یک نهاد خدمتگزار در حوزه مدیریت شهری ، خواستار مساعدت مدیر کل سازمان اموال تملیکی در خصوص واگذاری ماشین آلات راه سازی و آتش نشانی شد و ارتباط دو مجموعه در حوزه های مختلف را مثبت ارزیابی نمود و افزود : سازمان اموال تملیکی بوشهر با توجه تعیین و تکلیف کالای متروکه عملکرد بسیار خوبی داشته است که جای تقدیر و تشکر دارد.

در ادامه ، سید علی عسکری با تشریح وضعیت اقدامات انجام گرفته در سازمان اموال تملیکی، نیز اظهار داشتند : اقدامات چشمگیری امسال از سازمان همیاری شهرداریها شاهد بودیم که نوید بخش روزهای خوب برای سازمان با توجه به نقش و جایگاه سازمان بعنوان یک نهاد اقتصادی خواهد بود و افزود : آمادگی کامل داریم در چارچوب مقررات ، همکاری و مساعدت با این سازمان داشته باشیم.

شناسه خبر : 13354
تاریخ : 1402/10/21 08:03:14
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/j9goHp
نویسنده خبر :
X

🔶رقیه قدیمی نوران 
🔹روزنامه نگار 
🔹دانشجوی مهندسی  فنی شهرسازی دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر 
🔹دبیرکمیته بانوان انجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #سیدابوذر ناصری #سرپرست #سید علی اکبر عسکری #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.