گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
دیدار و گفتگو چهره به چهره فرماندار بوشهر با نمازگزاران امامزاده مسجد عبدالمهیمن
فرماندار شهرستان بوشهر،دیدار با مردم در مساجد و حل مشکلات آن‌ها از جمله برنامه‌های مورد تاکید اینجانب است که به صورت مستمر انجام خواهد شد

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بوشهر، فرماندار بوشهر پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، با اهالی امامزاده در خصوص موضوعات مختلف گفتگو و مشکلات مطرح شده را بررسی کرد.

فرماندار شهرستان بوشهر ، داشتن مسئولیت در این نظام و شهرستان فرصتی برای خدمت به همشهریان دانست و افزود: باید با وحدت و همدلی و استفاده از نظرات و مشورت همه شخصیتها و اقشار مردم از این فرصت برای پیشرفت شهرستان قدم برداریم.

 در پایان با اشاره به ضرورت دیدار بی‌واسطه با شهروندان، گفت: دیدار با مردم در مساجد و حل مشکلات آن‌ها از جمله برنامه‌های مورد تاکید اینجانب است که به صورت مستمر انجام خواهد شد و یکی از بهترین و اثرگذارترین موضوع  همدلی و وحدت مردم خونگرم شهرستان بوشهر میباشد که باعث شده این شهرستان از امنیت بالایی برخوردار باشد

شناسه خبر : 4280
تاریخ : 1401/9/8 07:17:22
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/SMWPi1
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #دیدار و گفتگو #فرماندار شهرستان بوشهر #مساجد #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.