گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
💢 دیپلم افتخار نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت رشته آشپزي به مهارت آموزی بوشهري رسيد
مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان بوشهر از کسب دیپلم افتخار نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته آشپزي توسط زهرا قهوه چي مهارت آموخته مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان كنگان خبر داد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان بوشهر، عبدالمجيد دراهكي با اشاره به حضور مهارت‌آموز بوشهري در نوزدهمين دوره مسابقات ملی مهارت در رشته آشپزي، اظهار کرد: رقابت سالم بین جوانان کشور در زمینه آموزش فنی و حرفه‌ای با هدف شناسایی و کشف استعدادهای برتر از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات تلقی می‌شود.
دراهكي بیان داشت : نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته‌آشپزي  از 22 لغایت 24 مهر ماه سالجاری به ميرباني استان مازندران در مركز آموزش فنی و حرفه ای هتلداري و گردشگري  ساري و با حضور 18 شرکت كننده برگزار شد كه خانم زهرا قهوه چي ، از استان بوشهرموفق به کسب رتبه چهارم و دیپلم افتخار شد.
مدير كل آموزش فني و حرفه اي بوشهر با اشاره به عملکرد آموزش فنی و حرفه‌ای استان در مسابقات ملی مهارت امسال كه بصورت غير متمركز تا آذر ماه برگزار مي شود،ادامه داد: استان بوشهر در این دوره از مسابقات در دو رشته برگزار شده موفق به كسب يك مقام سومي در حرفه لوله كشي سرمايشي و گرمايشي و يك مقام چهارمي و دیپلم افتخار  در حرفه آشپزي شده  است.
وی با بیان اینکه ایجاد فضای مناسب برای رقابت سالم میان حرفه آموختگان و شکوفایی و کشف استعداد‌های حرفه‌ای جوانان از اهداف این مسابقات در سطح ملی است، افزود: همچنین ایجاد سازوکار مناسب برای ارتقای مهارت‌های ملی در سطح مهارت‌های جهانی، آشنایی با تکنولوژی روز و پیشرفته و اصلاح برنامه‌های درسی و استانداردهای آموزشی از مهم‌ترین اهداف این مسابقات در سطح جهانی محسوب می‌شود.

شناسه خبر : 996
تاریخ : 1400/7/26 05:27:59
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Y33tSV
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.