آخرین اخبار
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان: تجلیل از خانواده‌های شهدا یکی از راه‌های زنده نگاه‌داشتن یاد و خاطره شهداست
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: تجلیل از خانواده‌های شهدا یکی از راه‌های زنده نگاه‌داشتن یاد و خاطره شهدای رزمنده ۸ سال دفاع مقدس است.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، دکتر ماریا خویشدوست در دیدار از خانواده شهید والامقام حسن علی خسرو انجم که به مناسبت روز تجلیل از خانواده شهدا صورت گرفت، افزود: یکی از راه‌های رسیدن به شهدا، احترام به خانواده شهداست و از وظایف ماست که همواره یاد و نام این شهدای گران‌قدر را با دیدار از خانواده شهدا زنده نگه داریم.

 خویشدوست بیان کرد: خانواده‌های معظم شهدا الگوی بی‌نظیری برای ملت هستند و توانستند درس بزرگ صبر و فداکاری را برای همه ما به ارمغان بیاورند.

وی اظهار کرد: بدون شک همه ما می‌دانیم که عزت و سربلندی امروز کشور مرهون ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران و خانواده‌های آنان است.

 رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: شهدای عزیز ما با نثار جان خود از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند و هم‌اکنون خدمت به خانواده‌های این شهدای گران‌قدر و ایثارگران عزیز توفیق بزرگی است که نصیب ما شده است.

در این مراسم رئیس شبکه بهداشت و درمان، مسئول امور ایثارگران، مسئول امور فرهنگی و ستاد اقامه نماز، مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهدای گمنام شبکه بهداشت و درمان دشتستان، مسئول حراست و سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت امام سجاد (ع) حضور داشتند و از فرزند شهید گران‌قدر، نرگس خسرو انجم که از کارکنان شاغل در شبکه بهداشت و درمان دشتستان است، با اهدای لوح و هدیه تجلیل به عمل آوردند.

شناسه خبر : 14470
تاریخ : 1402/12/23 11:46:18
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/OEfxaZ
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #تجلیل خانواده‌ شهدا #شبکه بهداشت و درمان #خاطره شهدا #دفاع مقدس #شهید حسن علی خسرو انجم #دکتر ماریا خویشدوست #شهرستان دشتستان #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.