گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
از زبان استاندار
روایتی از سفر انجام نشده رییس جمهور به بوشهر
استاندار بوشهر گفت: رییس جمهور شهید آیت الله رییسی در کمتر از ۲۰ ماه، سه بار به این استان سفر کرد و قرار بود چهارمین سفر ایشان نیز برای افتتاح چند طرح شاخص صنعتی خردادماه انجام شود.

احمد محمدی‌زاده " در آیین بزرگداشت شهادت آیت‌الله رییسی رییس جمهور و همراهانش در سانحه بالگرد در استان آذربایجان شرقی با تسلیت این حادثه جانسوز اظهار کرد: شهید آیت‌الله رییسی در هر باری که به استان بوشهر سفر کرده بود وقت کافی برای حل مشکلات استان گذاشت و به دیدارهای مردمی اهتمام ویژه داشت.

وی افزود: آیت الله رییسی با روحیه‌ای جهادی و میدانی در خدمت‌رسانی به مردم، به شکل شبانه روزی تلاش کرد و در همین مسیر ارزشمند نیز به درجه رفیع شهادت نائل شد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: آیت‌ الله رییسی نمادی برجسته از اخلاص، وفاداری و صدافت به امام راحل، رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و در این عرصه شخصیتی بی‌نظیر و مثال زدنی بود.

محمدی زاده ادامه داد: رییس جمهور فقید کشورمان ذوب در ولایت بود و در خط امام راحل و رهبر معظم انقلاب حرکت می‌کرد و برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی، همواره پیگیری و تلاش داشت.

وی افزود: رفتار جهادی زنده یاد آیت الله رییسی نیاز امروز و فردای جامعه اسلامی است و روحیه وی در مدیریت جهادی و میدانی باید با جدیت در بین مسئولان مورد توجه قرار گیرد.

محمدی‌زاده با اشار به اینکه شهید رییسی همواره شیفته خدمت به مردم برای محرومیت زدایی بود تصریح کرد: خادم‌الرضا، خادم ملت و سید محرومان تنها بخشی از لقب‌های شایسته و واقعی آیت‌الله رییسی است .

استاندار بوشهر یادآور شد: انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی به سالم‌ترین شکل ممکن برگزار شد که عمده دلیل آن نیز توصیه خالصانه آیت الله رییسی به تمام وزیران و استانداران مبنی بر حمایت نکردن از هیچ حزب و فرد و همچنین نداشتن فردی منتخب در صحنه انتخابات است.

وی افزود: شهید رییسی هفته گذشته در آخرین نشستی که با هیات دولت و استانداران داشت ۲۰ تصمیم مهم ابلاغ کرد که بارزترین آن اهمیت ارتباط قوی و مستمر با مردم و گره‌گشایی از مشکلات مردم بود.

محمدی زاده ادامه داد: شهید آیت‌ الله دکتر سید ابراهیم رییسی مزد ۴۵ سال مجاهدت‌های خستگی ناپذیرش در دفاع از اسلام و ملت و رهبری را با شهادتش دریافت کرد و این هدیه ارزشمند خداوند برای کسانی است که در راه خدمت هیچگاه برای مردم کم نمی گذارند.

وی افزود: راه خدمت آیت الله رییسی با صلابت و جدیت تداوم پیدا می‌کند و به فرموده رهبر معظم انقلاب، برای خدمت‌رسانی به مردم جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

شناسه خبر : 15446
تاریخ : 1403/3/2 14:16:23
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/r1Gx39
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #احمد محمدی‌زاده #آیت‌الله رییسی #رییس جمهور

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.