گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
روند مطلوب احداث مخزن پنج هزار مترمکعبی شرق برازجان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از روند مطلوب احداث مخزن پنج هزار مترمکعبی ذخیره آب محدوده بالادست شهر برازجان خبر داد.

ابوالحسن عالی در بازدید از این پروژه اظهار داشت: مخزن ۵ هزار مترمکعبی برازجان در راستای توزیع عادلانه آب و مدیریت توزیع در شبکه آب اجرایی شده است. وی بیان کرد: با وارد مدار شدن این مخزن مشکل دیرینه افت فشار مشترکین قسمت شرقی شهر برازجان برطرف خواهد شد. عالی ادامه داد: مخزن پنج هزار مترمکعبی برازجان با ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار اعتبار در دست احداث است که منبع تأمین آب آن خط ۲ کازرون تامین می شود. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار کرد: از مزایای مهم این پروژه می توان به ارتقاء و پایداری آب شرب و تأمین فشار و ذخیره جهت آبرسانی به محدوده بالادستی شهر برازجان اشاره کرد. وی افزود: احداث مخزن های ذخیره آب یکی از رویکردهای مهم برای تقویت و پایداری آب در مناطق شهری و روستایی است که این مهم در چند سال اخیر در نقاط مختلف استان محقق شده است. عالی یادآور شد: مخزن های ذخیره آب اکنون در شهرستان های مختلف استان در دست احداث است که تلاش داریم عمده آنها تا پیش از تابستان وارد مدار بهره برداری شود.

شناسه خبر : 13732
تاریخ : 1402/11/14 11:46:34
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ebn7zO
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #شرکت آب و فاضلاب #احداث #مخزن #شرق برازجان

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.