آخرین اخبار
ساخت مسکن خبرنگاران به کجا رسید؟
وزیر راه و شهرسازی در توضیح سهمیه مسکن خبرنگاران گفت: هم اکنون مقدمات کار فراهم است و به زودی سهمیه‌ای را در قالب طرح اقدام ملی مسکن برای اصحاب رسانه‌ای که ثبت نام شده هستند، اعلام خواهیم کرد.

محمد اسلامی در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های راه و شهرسازی استان تهران در شهرستان ملارد در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح پروژه‌های روبنایی و فرهنگی گفت: فرهنگسرا‌هایی که امروز افتتاح شد، به مردم عزیز هدیه می‌شود. البته این فرهنگسرا‌ها باید توسط دستگاه مربوطه برای بهره برداری تجهیز شود.

وی ادامه داد: هفته گذشته و با حضور رییس جمهور، حدودا بیش از ۷۰۰ پروژه روبنایی را در سطح کشور فقط در شهر‌های جدید افتتاح کردیم. افتتاح‌های هفته گذشته شامل شهر‌های جدید و سایر شهر‌ها و بافت‌های فرسوده می‌شد. این تعداد پروژه بی سابقه است که شامل مدرسه، خانه بهداشت، کلانتری، پارک، فضای سبز، فضای تجاری، فرهنگسرا، سرای محله و هرآنچه برای زندگی مردم و برای بهره مندی از چرخه کامل زندگی لازم است. می‌شد. امروز نیز شاهد تکمیل و افتتاح ۴۰۰ پروژه دیگر در سراسر کشور بودیم.

اسلامی درباره مسکن خبرنگاران نیز گفت: با وزیر ارشاد تفاهم نامه تنظیم کرده‌ایم و خیلی هم پیگیری شد که طبق چهارچوب تعریف شده اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه صاحب خانه شوند. هم اکنون مقدمات کار فراهم است و به زودی سهمیه‌ای را در قالب طرح اقدام ملی مسکن برای اصحاب رسانه‌ای که ثبت نام شده هستند، اعلام خواهیم کرد.

شناسه خبر : 699
تاریخ : 1400/4/27 04:47:20
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/V6wdNk
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.